مقاومت دلیرانه در دوران دفاع مقدس ، رمز پيشرفت‏ هاي امروز نظام اسلامي

سرگرد پاسدار محمد مهجوری بعد از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا و رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: خبرنگاران رسالت بزرگی بر عهده دارند و آگاهی‌بخشی صحیح و دقیق به اقشار مختلف از وظایف اصلی خبرنگاران است.
کد خبر: ۸۵۷۱۳۸۶
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
 به گزارش خبرگزاری بسیج، سرگرد پاسدار محمد مهجوری بعد از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا و رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: خبرنگاران رسالت بزرگی بر عهده دارند و آگاهی‌بخشی صحیح و دقیق به اقشار مختلف از وظایف اصلی خبرنگاران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با اشاره به برنامه‌های سپاه این شهرستان در هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس بیش از 70 برنامه متنوع می باشد که در 5 شهر شهرستان اجرا می گردد.

سرگرد مهجوری مقاومت دلیرانه در دوران حماسه‏ ساز دفاع مقدس را رمز پيشرفت‏هاي امروز نظام اسلامي در عرصه‏هاي مختلف برشمرد و اظهار داشت: هفته دفاع مقدس يادآور هشت سال مقاومت دليرمردان و رزمندگان ايران اسلامي در برابر استكبار است.

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه سپس با اشاره به عیدی مقام معظم رهبری مبنی بر رضایت ایشان از عملکرد سپاه در این چندین سال و عدم انحراف سپاه از مسیر انقلاب اظهار داشت: خداوند را شاکریم که توانستیم کاری را انجام دهیم که مورد رضایت مقام معظم رهبری واقع شود.

ایشان در ادامه خاطرنشان کرد: خواسته ای که خود حضرت آقا از ما دارند تعالی سپاه است و بازگشت به زمان جبهه و جنگ، یعنی معنویت بیشتر مد نظر قرار گیرد، و هنگامی که این برنامه را خدمت مقام معظم رهبری بردند، ایشان فرمودند که برنامه بسیار سختی است، مثل اینکه بخواهید با دستتان هزار متر زمین را بکنید و این کار به ده الی پانزده سال زمان نیاز دارد.

وی در انتها به تشریح تعدادی از برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس پرداختند که بدین شرح می باشد:
مجمع بسیج شهرستان ، تئاتر خیابانی ، گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت ، پیاده روی خانوادگی ، میقات صالحین ، همایش رزمندگان عرصه دفاع مقدس، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و بسیجی ، دیدار با خانواده معظم شهدا ، همایش بزرگ یادیاران، اجرای مراسم زنگ مقاومت ، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا ، خاطره گویی رزمندگان در مدارس و پایگاه های مقاومت ، همایش فرهنگی ادبی و ...
ارسال نظرات