فرمانده سپاه استان بوشهر اعلام کرد

ارائه خدمات مختلف رایگان به مناطق محروم استان بوشهر در هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: سپاه استان بوشهر به عنوان نیروی توانمند خدمات مختلف رایگان به افراد نیازمند و مناطق محروم ارائه می‌کند که سبب ارتقا بهره‌مندی افراد جامعه از خدمات گوناگون می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۱۰۸۳
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ سردار فتح‌الله جمیری در نشست با خبرنگاران در جشنواره مدیران پاسخگو با تبریک هفته دفاع مقدس برنامه‌های این هفته را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این هفته برنامه‌های متنوعی در حوزه‌ها، پایگاه‌ها و نواحی مقاومت استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهید نادر مهدوی به عنوان شهید شاخص ملی تعیین شده گفت: شهید نادر مهدوی با داشتن شاخص‌های مورد نظر در کشور به عنوان شهید شاخص ملی تعیین شده است که به همین مناسبت برنامه‌های متنوعی به همین متناسبت در کشور و استان بوشهر برپا می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه بسیج و سپاه در تمامی عرصه‌ها نقش آفرینی دارد افزود: سپاه به عنوان نیروی توانمند در جامعه با ارائه خدمات مختلف رایگان به نیازمندان و مناطق محروم نقش مهمی درارتقا سطح بهبودی جامعه دارد.

جمیری با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، سیاسی، امنیتی و بازدارندگی نقش مهمی دارد گفت: ماموریت بسیج پس از دوران جنگ در تمامی عرصه‌ها به صورت تخصصی تعریف شده که اکنون با موفقیت طرح‌ها اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه پاسخگویی مدیران باید در تمام عرصه‌ها باشد تاکید کرد: تمامی مسئولان باید پاسخگو باشند زیرا در دین اسلام یکی از وظایف مدیران پاسخگویی عنوان شده است.

 

ارسال نظرات