مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه جم

يكي از نشانه هاي تقوا شكر نعمت است .

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه جم گفت امروزه نظام جمهوري اسلامي ايران نعمتي بزرگ است و بايد شكر گذار اين نعمت باشيم .
کد خبر: ۸۵۷۰۹۰۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵


به گزارش خبرگزاری بسیج از جم: حجت الاسلام نوذر باقری راد در بین بسیجیان گردان امام حسین (ع) شهرستان جم با بيان اينكه : اگر زندگي انسان در بعد معنوي كند حركت كند و در زندگي ما جايي نداشته باشد، توفيقات ما هم پايين مي آيد افزود، همه جا خدا را در نظر بگيريد و آنچه تكليف است انجام دهيد .

حجت الاسلام باقری راد با اشاره به اینکه بايد تقوا داشته باشيم مخصوصا در خلوت و يكي از نشانه هاي تقوا ، شكر نعمت است و در همه حال بايد شاكر نعمت هاي الهي باشيم و امروزه نظام جمهوري اسلامي ايران نعمتي بزرگ است و بايد شكر گذار اين نعمت باشيم .

وي خدا محوري، دين محوري، ولايت محوري و بصيرت را از نشانه هاي افراد مومن و انقلابي دانست و گفت: ستون اين محورها بصيرت است و اگر بصيرت نداشته باشيم ايمان از بين مي رود و انسان راه را گم مي كند و به مشكل بر مي خورد.

وی با اشاره به اینکه عبودیت و بندگی پیش زمینه همه کارها و برنامه های انسان درزنگی روزانه است تصریح کرد: نیروی بسیج هم مثل بقیه انسانها قبل از بسیجی بودن باید روحیه بندگی خود را تقویت کند .

وي با بیان اینکه حفظ دین از دین داری مهمتر است، خاطر نشان کرد: با بصيرت مي توان دين، خدا و ولايت را داشته باشيم و حفظ نظام در صورتي است كه همه زير چتر رهبري باشند .

انتهای خبر/

ارسال نظرات