خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی قزوین:

"شهادت طلبی" بزرگترین ارمغان رزمندگان اسلام

امیری گفت: استقامت فرماندهان و رزمندگان اسلام بیانگر این مطلب است که آنان با دوری و بی اعتنایی به امور دنیوی، به تکلیف الهی خود عمل کردند.
کد خبر: ۸۵۷۰۶۷۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

سلمان امیری جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین، در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن "حسن پور" سپاه (عج) برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس دارای شاخصه های بسیاری است که از آن جمله می توان به دفاع دو هزار و 878 رزمندگان اسلام اشاره کرد به بیان دیگر، افرادی که در این جنگ تحمیلی شرکت کردند دارای ویژگی هایی بودند که  حماسه آنان باشکوهتر  دیده شود.

وی، جهاد در راه خدا،معنویت،نیایش با خداوند متعال و استقامت را از ویژگی های بارز رزمندگان اسلام عنوان کرد و افزود: افرادی که در جنگ تحمیلی حضور داشتند برای" رضای خداوند متعال" در این راه گام برداشتند تا بتوانند در مقابله برنامه ریزی های انجام شده دشمنان ،ایستادگی کنند.

به گفته این مقام مسئول، استقامت فرماندهان و رزمندگان اسلام بیانگر این مطلب است که آنان با دوری و بی اعتنایی به امور دنیوی، به تکلیف الهی خود عمل کردند چرا که شهادت طلبی  بزرگترین ارمغان این هدف والای مقدس بوده است

برنامه های نیروی انتظامی در راستای" آگاهی" و" بصیرت افزایی" است

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین با شاره به برنامه های " هفته دفاع مقدس" اظهار کرد:در این هفته یک  برنامه مشترک با سایر نیروهای مسلح  در دست اجرا است و دیگر برنامه ها به صورت اختصاصی در این ارگان صورت می گیرد.

این مقام مسئول،دیدار و تجلیل از خانواده شهدا،گلباران مزار شهدا، شرکت در مراسم 31 شهریور وبرگزاری مسابقات درون سازمانی بین سربازان جوان را از اهداف بارزی دانست که سبب آشنایی و گره خوردن آنان با دفاع مقدس می شود.

سلمانی،دیدار با بازنشستگان نیروی انتظامی،شب خاطره، حضور پررنگ در نماز جمعه، برگزاری دعای عرفه را در راستای ارتقاء و تقویت روحیه جهادی ،آگاهی، بصیرت افزایی و شناسایی دشمنان نظام را از راهبردهای مهم مقابله با دشمنان عنوان کرد.

 

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها