خبرهای داغ:
به همت گروه جهادی بعثت شیراز صورت گرفت

انتشار شمیم عطر خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم ممسنی

گروه جهادی دانشجویی بعثت شیراز با حضور در روستاهای محروم فارس اقدام به خدمت‌رسانی به اهالی این مناطق کرد.
کد خبر: ۸۵۶۹۵۱۴
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از ممسنی، گروه جهادی دانشجویی بعثت وابسته به بسیج دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس با حضور در روستای باباصالح نورآباد ممسنی اقدام به خدمت‌رسانی به مردم این منطقه کرد.

مسئول گروه جهادی دانشجویی بعثت شیراز در حاشیه این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ممسنی اظهار داشت: دانشجویان جهادگر با حضور در روستای محروم باباصالح اقدام به خدمت‌رسانی به اهالی این منطقه می‌کنند.

محمدعلی توکلیان با بیان اینکه گروه جهادی دانشجویی بعثت در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی آموزشی و اقتصاد مقاومتی، بهداشتی و درمانی فعالیت می‌کند افزود: ساخت سقف حسینیه روستا، تعمیر و بهسازی خانه بهداشت، تعمیرات برقی و تأسیساتی از جمله فعالیت‌های عمرانی این گروه در روستای باباصالح است.

مسئول گروه جهادی دانشجویی بعثت شیراز، برگزاری کلاس‌های خیاطی، گل‌دوزی، جعبه‌سازی، عروسک‌سازی، گل‌بافی، آموزش کامپیوتر، زبان خارجه و... را از جمله فعالیت‌های این گروه برشمرد و تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا، دیدار جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدای روستا، برگزاری مراسم دعاهای ندبه، توسل، کمیل و ... از دیگر فعالیت‌های دانشجویان جهادگر در روستای باباصالح است.

توکلیان با اشاره به فعالیت‌های بهداشتی و درمانی این گروه جهادی اضافه کرد: اعزام تیم پزشکی متخصص، امدادگر، آمبولانس، توزیع اقلام دارویی و... از جمله این فعالیت‌ها است.

وی بیان داشت: در اردوی جهادی، دانشجویان با وضعیت زندگی در یک منطقه محروم در ابعاد مختلف فرهنگی، اعتقادی، معیشتی و بهداشتی و … آشنا شده و از طریق تلاش مخلصانه برای سازندگی در آن منطقه می‌کوشند که خود را ساخته و رضوان الهی را کسب کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها