خبرهای داغ:
مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین:

یادواره شهدای "روحانیت "در قزوین برگزار می شود

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین از برگزاری یادواره شهدای روحانیت به مناسبت هفته دفاع مقدس در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۸۳۴۳
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی در جلسه شورای بسیج حوزه علمیه که در دفتر حوزه علمیه قزوین برگزارشد اظهار کرد: در دوران حماسه وایثار روحانیت نقش محوری داشته است به طوری که شایسته است حماسه های  این مردان برای نسل آینده تعریف و تببین شود.

وی افزود: در حال حاضر دشمنان در صدد هستند که این ارزش ها و آرمان های رزمندگان  انقلاب اسلامی را کمرنگ جلوه دهند  اما نباید  به آنان فرصت داد تا فداکاری های آنان به آسانی به فراموشی سپرده شود.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به برگزاری برنامه های دفاع مقدس در استان گفت: برگزاری یادواره شهدای روحانیت در استان یکی از برنامه هایی است که در این هفته برگزار می شود به طوری که همه دستگاه های اجرایی موظفند درهر چه باشکوهتر برگزار شدن این مراسم همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

 همچنین حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین  هم در ادامه اظهار کرد: سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان ضمن برگزاری برنامه های هقته دفاع مقدس در رابطه با نقش شهدای روحانیت در دوران دفاع مقدس نیز برنامه های ویژه ای در مدارس حوزه های علمیه برگزار  می کند.

به گفته حجت الاسلام مصطفایی، دعوت از جانبازان، ایثارگران و خانواده های معظم شهدای روحانی و  برگزاری شب خاطره از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

حجت الاسلام علاالدین صفی خانی معاون طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه نیز اظهار کرد: طبق آخرین اطلاع از منابع موثق و اصلی از بنیاد شهید انقلاب اسلامی  قشر روحانیت بیشترین شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها