خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

داعش زائیده دشمنی با اهل‌بیت(ع) است

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با تأکید بر اینکه ایران امنیت خود را به برکت اهل‌بیت(ع) دارد، گفت: داعش زائیده دشمنی با اهل‌بیت(ع) است.
کد خبر: ۸۵۶۷۱۴۲
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی امروز در مراسم اختتامیه اردوهای رهپویان ولایت که با حضور استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، قزوین و زنجان در اردوگاه فجر همدان برگزار شد، اظهار داشت: امروز اختتامیه اردوهای تابستانی با حضور دانشجویان و طلاب استان‌های دیگر برگزار می‌شود اما هر انسان عاقلی باید از خود بپرسد نتیجه کاری که انجام می‌دهد چه بوده و چه چیزی حاصل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حدیثی آمده است که در روز قیامت اجازه قدم از قدم برداشتن به انسان نمی‌دهند مگر اینکه از وی پنج سؤال را بپرسند، عنوان کرد: نخستین سؤال از عمر انسان است و در خصوص عمری که انسان فانی کرده سؤال خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه برخی از سرمایه عمر به‌خوبی استفاده و برخی دیگر نیز سرمایه عظیم عمر را خاکستر می‌کنند، افزود: در روز قیامت انسانی که عمر خود را تلف‌کرده از شدت اندوه پشت دست خود را گاز می‌گیرد.

آیت‌الله محمدی دومین سؤالی که روز قیامت از انسان می‌شود را در خصوص جوانی عنوان کرد و ادامه داد: در جوانی باید اندوخته خوبی ایجاد و در سالمندی از آن استفاده کرد.

وی بابیان اینکه همچنین در خصوص مال و ثروت نیز در روز قیامت از انسان سؤال می‌شود، بیان کرد: در روز قیامت سؤال می‌شود که دارایی و ثروت خود را از کجا و چگونه به دست آورده‌ای اما متأسفانه انسان امروز به حلال و حرام و چگونگی به دست آوردن مال توجه نمی‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان بابیان اینکه در خصوص هزینه کردن ثروت نیز از انسان در روز قیامت سؤال می‌شود و انسان باید پاسخ دهد که مال خود را در کجا هزینه کرده است، ادامه داد: پنجمین سؤال از انسان در روز قیامت در خصوص پیامبر(ص) و اهل‌بیت(ع) است.

آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی ادامه داد: هم‌اکنون آمریکا و اسرائیل جنگی در منطقه راه انداخته‌اند و سوریه، مصر، لیبی، بحرین، عراق، یمن، افغانستان، ترکیه و دیگر کشورهای اسلامی را در آتش جنگ می‌سوزاند.

وی با تأکید بر اینکه ایران امنیت خود را به برکت اهل‌بیت(ع) دارد، عنوان کرد: داعشی‌ها بدترین جنایات را انجام می‌دهند و سر بچه‌ها را می‌برند چراکه دشمن اهل‌بیت(ع) هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان بابیان اینکه مکتبی به اسم وهابیت ایجاد کردند که دشمن اهل‌بیت(ع) بودند و داعش نیز زائیده دشمنی با اهل‌بیت(ع) است، ادامه داد: روز قیامت از انسان سؤال می‌شود که آیا دوست دار اهل‌بیت(ع) یا دشمن اهل‌بیت(ع) بودید.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان در ادامه بابیان اینکه انسان به مسافرت می‌رود که بیاموزد، ادامه داد: بوعلی سینا که مانند او در روی زمین وجود ندارد و منحصربه‌فرد است می‌گوید مسافرت بروید چراکه پنج فاکتور خوب دارد.

محمدی بابیان اینکه انسان باید در مسافرت از خوبی‌ها استفاده کند و انسانی که مسافرت نرود افسردگی می‌گیرد، افزود: مسافرت باعث باز شدن دل می‌شود اما در مسافرت می‌توان درس‌های زیادی آموخت.

وی با تأکید بر اینکه یکی از بهترین دستاوردهای مسافرت کسب عبرت است، افزود: انسان باید در مسافرت بیاموزد و عمر خود را بی‌جهت تباه نکند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان خطاب به دانشجویان و طلاب بابیان اینکه هر زمان در هرکجا به اردو، سفر و تفریح رفتید فقط به فکر گشت‌وگذار نباشید، گفت: باید به فکر کسب عبرت نیز بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار