خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس:

از تلاش‌گران راهیان نور در همایش سپاه و آموزش و پروش تجلیل می شود

سردار گزنی گفت: امسال انتظارمان این است که با همکاری و همراهی بیشتر آموزش و پرورش فارس یک حرکت فرهنگی وسیع تر نسبت به سال های گذشته در قالب اردوهای راهیان نور به اجرا گذاشته شود.
کد خبر: ۸۵۶۵۴۸۴
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، جلسه قرارگاه راهیان نور استان فارس با حضور سردار گزنی جانشیبن فرماندهی سپاه فجر و حمیدرضا آذری مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس برگزار گردید.

سردار گزنی جانشیبن فرماندهی سپاه فجر فارس در ابتدای این جلسه ضمن خوشآمد گویی به مدیران آموزش و پروش، گفت: امیدواریم امسال هم مانند سال گذشته در قالب یک کار مشارکتی با همکاری سپاه فجر و آموزش و پرورش فارس قدم های بزرگی در راستای رسالت ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و انتقال این فرهنگ به نسل جوان و دانش آموز که آینده سازان کشور هستند، برداریم.

سردار گزنی ضمن تشکر از همکاری آموزش و پرورش فارس با مجموعه سپاه فجر در قالب اردوهای راهیان نور گفت: اردوهای راهیان نور یک حرکت تاثیرگذار فرهنگی و حلقه اتصال جوانان با فرهنگ دفاع مقدس است، سال هاست این حرکت بزرگ فرهنگی با همکاری سپاه و آوزش و پرورش در حال انجام می باشد، البته دستاورد این حرکت هم در کوتاه مدت مشاهده شده و هم در دراز مدت نتیجه خواهد داد.

وی ادامه داد: اگر به زمان دفاع مقدس برگردیم، می بینیم خیلی از جوانان و دانش آموزان ما در دفاع مقدس حضور داشته اند، ما 36 هزار دانش آموز شهید و 5 هزار فرهنگی شهید داریم، این نشان می دهد مجموعه آموزش و پرورش در دفاع مقدس و در صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی پیش رو بوده اند، امروز نیز در بحث راهیان نور نتایج و بازخوردهای خوبی در مدارس می بینیم که یکی از نشانه های آن همین دل نوشته های زائران دانش آموز راهیان نور است که در قالب های مختلف منتشر شده اند.

جانشیبن فرماندهی سپاه فجر افزود: رویکردی را که امسال بصورت ویژه دنبال می کینم «ارتباط مستمر با دانش آموزان پس از سفرهای راهیان نور» است، برای دستیابی به این هدف و استمرار و تقویت این ارتباط، حضور و همکاری آموزش و پرورش لازم است، همان طور که برکت جمعی در قالب کار مشارکتی بدست می آید.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به نقش موثر مدیران مدارس در حرکت فرهنگی راهیان نور گفت: امسال انتظارمان این است که با همکاری و همراهی بیشتر آموزش و پرورش فارس یک حرکت فرهنگی وسیع تر نسبت به سال های گذشته در قالب اردوهای راهیان نور به اجرا گذاشته شود.

سردار گزنی در پایان صحبت هایش از برگزاری همایش مشترک سپاه فجر و آموزش و پرورش فارس با موضوع راهیان نور در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در این همایش علاوه بر بررسی ماموریت ها و اهداف راهیان نور دانش آموزی از تلاش گران عرصه راهیان نور در استان فارس تجلیل بعمل خواهد آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها