نقش موثر اصناف در ترویج فرهنگ کسب وکار اسلامی و تحقق اقتصاد مقاومتی

مسئول بسیج اصناف استان مرکزی گفت: اصناف به دلیلی گستردگی و ارتباط مستمری که با اقشار مختلف مردم دارند می تواند نقش موثری را در ترویج فرهنگ کسب و کار اسلامی در جامعه داشته باشند.
کد خبر: ۸۵۶۴۵۵۶
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرنگار بسیج اصناف استان مرکزی، رحیم حیدری مسئول بسیج اصناف استان مرکزی، با اشاره به اینکه تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی کمک بزرگی به اقتصاد کشور می کند، گفت: تقویت فرهنگ کسب و کار اسلامی یک ارزش در جامعه است که مورد تاکید ائمه اطهار هم بوده است.
حیدری با اشاره به اینکه تقویت فرهنگ کسب و کار اسلامی در جامعه می تواند به تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه  کمک کند اظهار کرد: از باید این موضوع مورد توجه مسئولان قرار گیرد و با توجه به اینکه اکثر جمعیت جامعه را جوانان تشکیل می دهند تقویت فرهنگ کسب و کار اسلامی می تواند کمک فراوانی را به تولید کشور داشته باشد.
مسئول بسیج اصناف استان مرکزی گفت: اصناف به دلیلی گستردگی که در سطح جامعه دارند و با ارتباط مستمری که با مردم دارند می تواند نقش موثری را در ترویج فرهنگ کسب و کار اسلامی در جامعه داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه کسبه و بازاریان از توانمندترین افراد جامعه هستند بیان کرد: ایجاد همدلی و همزبانی بین صنوف مختلف می تواند در توسعه و ترویج فرهنگ کسب و کار اسلامی موثر باشد.
 
حیدری خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه کسبه و بازاریان در بطن جامعه هستند و با تمام اقشار ارتباط دارند تاثیر گذارترین قشر جامعه هستند.

ارسال نظرات