خبرهای داغ:
امام‌جمعه لامرد:

احتیاجی به بمب اتم نداریم

امام‌جمعه لامرد گفت: امروز در زمینه نظامی آن‌قدر قدرتمند هستیم که دیگر احتیاجی به بمب اتم نداریم.
کد خبر: ۸۵۶۴۳۷۲
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از لامرد، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر هاشمی شهیدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر در سخنانی اظهار داشت: مردم در صحنه‌هایی که حضورشان واجب است همیشه حضور باشکوه داشته‌اند.

وی افزود: باید دشمن خود را به‌خوبی بشناسیم و سخنان رهبر معظم انقلاب همه‌چیز را برای ما روشن کرد و امروز اگر دشمن به کشور طمع داشته باشد و یا دخالت کند بدون تعارف و به‌شدت با آن مقابله و مبارزه می‌کنیم.

امام‌جمعه لامرد بابیان اینکه در مقابل هر قدرتی که بخواهد زور بگوید باقدرت می‌ایستیم گفت: ملت ما نشان دادند که زنده و شجاع هستند و تمام تلاش خود را در این زمینه انجام خواهیم داد.

هاشمی شهیدی ادامه داد: امروز در زمینه نظامی آن‌قدر قدرتمند هستیم که دیگر احتیاجی به بمب اتم نداریم و دشمن از این قدرت بالا به‌شدت ترس دارد.

وی با اشاره به مراقبت دقیق از مسائل فرهنگی بیان داشت: یکی از مسائل فرهنگی موضوع برگزاری جشن‌های عروسی در لامرد است که باید ساماندهی شود.

هاشمی شهیدی بر لزوم ایجاد اتحاد و همدلی بیشتر میان آحاد مردم لامرد تأکید و خاطرنشان کرد: ایجاد وحدت و همدلی واجب است و جوسازی‌ها و شایعات ما را به گناه می‌کشاند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها