خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

خدمت‌رسانی به مردم و مناطق محروم از اهداف اردوهای جهادی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با بیان اینکه یکی از برکات اردوهای طرح هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی، خدمت‌رسانی به مردم و مناطق محروم است گفت: میلیون‌ها نفر از این خدمت بسیج سازندگی در سطح کشور به صورت مستقیم بهره‌مند می شوند.
کد خبر: ۸۵۶۳۴۶۲
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام حسین عدالتی شربیانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در حاشیه بازدید از اردوهای جهادی حوزه مقاومت بسیج شهید رضایی در روستای همت آباد به آیه‌ای از قرآن کریم در خصوص هجرت اشاره کرد و اظهار داشت: اگر کسی برای خدا و درراه خداوند هجرت کند، خداوند اجر و پاداش او را خواهد داد، پاداش مهاجر با خداست و این نشان از اهمیت هجرت در راه خدا است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برکات اردوهای  طرح هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی، خدمت‌رسانی به مردم و مناطق محروم است که میلیون‌ها نفر از این خدمت بسیج سازندگی به صورت مستقیم بهره‌مند می شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین عنوان کرد: عشق و ایمان و بصیرت بسیجیان در اردو‌های جهادی باعث موفقیت طرح جهادی است.

این مسئول گفت: ﮐﻤﮏﺭﺳﺎﻧﯽ ﻭ ﺁﺑﺎﺩﺍﻧﯽ ﻣﻨﺎﻃﻖ ﻣﺤﺮﻭﻡ، ﺍﻋﺰﺍﻡ ﺍﮐﻴﭗ ﭘﺰﺷﮑﯽ ﺑﻪ ﺭﻭﺳﺘﺎﻫﺎ، ﺳﺎﺧﺖ پروژه های عمرانی در ﺭﻭﺳﺘﺎﻫﺎ، ﺍﺭﺍﺋﻪ ﻭﺍﻡﻫﺎی ﺧﻮﺩﺍﺷﺘﻐﺎﻟﯽ ﻭ ... از ﺩﺳﺘﺎﻭﺭﺩﻫﺎی ﺑﺴﻴﺞ ﺳﺎﺯﻧﺪﮔﯽ است که ﻋﻤﻠﮑﺮﺩ ﺑﺴﻴﺞ ﺳﺎﺯﻧﺪﮔﯽ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻋﺮﺻﻪﻫﺎ ﺟﻬﺎﺩی است.

عدالتی شربیانی افزود: اهمیت این اردوها ایجاد بسترهای لازم برای رسیدن به قلّه‌های عالی اهداف انقلاب است که این موضوع نکته مهم حضور گروه‌های جهادی در عرصه‌های خدمت‌رسانی و سازندگی و مجاهدت است و تحقق عدالت و کارآمد سازی نظام از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که اردوهای جهادی در دستور کار دارند که این دستاورد کمی نیست.

 وی در خاتمه تصریح کرد: امروز مقام معظم رهبری به طور مستمر بر کار جهادی تاکید دارند و ایشان معتقدند که همین کارهای جهادی است که کشور را از همه لحاظ به جلو سوق می‌دهد.

 

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها