خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز:

ایجاد مشاغل کوچک زودبازه در پروژه‌های اقتصاد مقاومتی سپاه بقیةالله(عج) شیراز

قناعتی گفت: تلاش کرده‌ایم تا رویکرد و توجه خود را در پروژه‌های اقتصاد مقاومتی به سمت مشاغل کوچک زودبازده معطوف کنیم که این مشاغل عمدتاً برای ۵ تا ۱۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۸۵۶۲۳۳۱
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲
 به گزارش خبرگزاری بسیج فارس با اشاره به فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی این ناحیه از سپاه گفت: این ناحیه از سپاه همانند سایر نواحی اقدام به اجرای پروژه‌‌های اقتصاد مقاومتی نظیر زنبورداری، دامداری، پرورش قارچ، کود کمپوست و غیره کرده است.

وی با بیان اینکه بیشترین رویکرد ما به سمت صنایع تبدیلی است، افزود: تلاش کرده‌ایم تا رویکرد و توجه خود را در پروژه‌های اقتصاد مقاومتی به سمت مشاغل کوچک زودبازده معطوف کنیم که این مشاغل عمدتاً برای 5 تا 10 نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

قناعتی عنوان کرد: تجربه نشان داده است که راه‌اندازی این کارگاه‌های زودبازده اشتغالزایی بسیار موفق است و این خرد دیدن‌ها و به سمت پروژه‌های اقتصادی عظیم نرفتن موجب ایجاد اشتغال بهتر و پایدار در جامعه می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز خاطرنشان کرد:‌ این کارگاه‌ها به دلیل اینکه قدرت ریسک کمتری نیاز دارد، از استقبال بیشتری از سوی اقشار مختلف مردم مواجه می‌شود که مسلماً تأثیرگذاری بیشتر و پایدارتری در ارتقای سطح اقتصادی جامعه خواهد داشت.

وی ادامه داد: این کارگاه‌های زودبازده اقتصادی هم برای خانم‌های خانه‌دار اشتغال ایجاد می‌کند که بتوانند در خانه فعالیت اقتصادی داشته باشند و هم آقایان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها نیز به خوبی می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها