خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی سپاه قزوین:

دومین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی پایگاه های استعداد یابی بسیج کشور

لشگری هدف اصلی در مسابقات را اخلاق ورزشی دانست و گفت: در دومین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی پایگاه های استعداد یابی بسیج کشور، خواهران بسیجی قزوین کاپ اخلاق را از بین 32 استان کسب کردند و این از قهرمانی نیز برای ما بالاتر است.
کد خبر: ۸۵۶۱۸۴۹
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

محمدرضا لشگری مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه هر ساله برنامه های مختلف ورزشی در سراسر کشوری برگزار می شود اظهار کرد: در مرداد ماه مسابقات کشوری با حضور تیم منتخب بسیج خواهران با عنوان دومین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی پایگاه های استعداد یابی بسیج کشور با میزبانی استان زنجان در رشته های مختلف برگزار شد.

لشگری بیان کرد: ارتقا سطح سلامت جامعه، ایجاد محیطی مناسب برای رشد اخلاقی و رفتاری، برجسته کردن ورزشکاران با اخلاق به گونه ایی که الگوی مناسبی برای جوانان باشند از اهداف اجرایی این مسابقات می باشد.

وی در ادامه افزود: تیم بسیج خواهران که در سه رشته تیر اندازی با تفنگ، دو میدانی و کاراته اعزام شدند، توانستند در مجموع مقام سوم را به خود اختصاص دهند.موضوعی که در این مسابقات اهمیت والایی دارد تیم اعزامی از لحاظ حجاب و برنامه های مذهبی در بین همه افراد نمونه بودند.

مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) هدف اصلی در مسابقات را اخلاق ورزشی دانست و عنوان کرد: در مسابقات، خواهران بسیجی قزوین کاپ اخلاق را از بین 32 استان کسب کردند و این از قهرمانی نیز برای ما بالاتر است.

 این مسئول گفت : تیم منتخب برادران بسیجی در7رشته کاراته، تکواندو، ووشو، تیراندازی با تفنگ و کمان، کشتی و جودو به زودی به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

 وی با بیان اینکه ورزش وسیله ایی  است برای اینکه اوقات فراغت را بطور بهینه استفاده کنیم اضافه کرد: جلسات اموزشی با حضورمربیان با اخلاق و مجرب برگزار می شود که در اخلاق و رفتار جوانان تاثیر گذار است و همه جلسات با تفسیر قران شروع و با بحث اخلاقی به پایان می رسد.

لشگری تصریح کرد: در کنار پرورش جسم، پرورش اخلاقی و معنوی انجام می شود و ما از طریق ورزش جوانان جذب می کنیم تا اوقات فراغت خود را در مکان های مذهبی به سر ببرند که با استقبال جوانان روبرو شدیم  و بسیاری از این بسیجیان به اردو تیم ملی راه یافتند.

 

 

1007/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها