خبرهای داغ:
مسئول مرکز خانواده سپاه عاشورا:

اردوهای فرهنگی در انسجام بخشی کانون خانوادگی موثر است

خبرگزاری بسیج: مسئول مرکز خانواده سپاه عاشورا در حاشیه آیین اردوی فرهنگی تفریحی خانواده های کارکنان سپاه عاشورا، برگزاری این اردوها را در انسجام بخشی کانون خانوادگی کارکنان موثر دانست.
کد خبر: ۸۵۶۰۸۰۰
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷


هاشمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، افزود: با مولفه هایی که در برگزاری این کلاس ها مدنظر است مخاطبان نیز شناخته می شوند که این مخاطب سنجی در تدوین برنامه های دیگر موثر خواهد بود.

وی برگزاری نشست های تربیتی-اخلاقی، روانشناسی، کارگاه های مختلف برای فرزندان کارکنان همچون شکوفه های نور برای کودکان را از محوری ترین برنامه های این اردوی فرهنگی تفریحی برشمرد.


هاشمی به برپایی غرفه های مختلف فرهنگی هنری همچون حجاب و عفاف، مصرف بهینه برق، طب اسلامی، لوازم التحریر و کتاب را در حاشیه کلاس های آموزشی از دیگر برنامه های این اردو خواند.

مسئول مرکز خانواده سپاه عاشورا با اشاره به برگزاری تئاتر و جنگ شادی و همچنین مسابقه فرهنگی گفت: این برنامه طی برگزاری این اردو از یکم شهریور برگزار شده که خوشبختانه با استقبالی که خانواده ها از این اردو داشتند و طی این چهار روز 2700خانواده در آن شرکت کردند.


پنجمین دوره اردوی تفریحی فرهنگی خانواده های کارکنان سپاه عاشورا به مدت چهار روز با شرکت متناوب خانواده ها در اردوگاه الغدیر تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار