خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی کازرون مطرح کرد

رضایت اهالی مناطق محروم کازرون از اردوهای جهادی دانشجویی

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کازرون گفت: اهالی مناطق محروم روستاهای کازرون از اردوهای جهادی دانشجویی رضایت داشتند.
کد خبر: ۸۵۶۰۵۹۸
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس  از کازرون، مراسم اختتامیه اردوی جهادی بسیج دانشجویی شهرستان کازرون صبح امروز در روستای تره‌دان بخش کوهمره نودان با حضور مسئولان و مردم روستا برگزار شد.

محفل یاد و خاطره شهدای روستای چکک نیز همزمان با اختتامیه اردوی جهادی دانشجویان بسیجی کازرون با حضور خانواده معزز شهدا، ایثارگران و خیل عظیم مردم روستا برگزار شد.

در این مراسم محمدهادی صحرایان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کازرون با ارائه گزارشی از فعالیت‌های دانشجویان جهادگر کازرون در روستاهای محروم اظهار داشت: در اردوهای جهادی امسال رشد چشم‌گیری ازلحاظ کیفی‌سازی برنامه‌ها، خدمات و همچنین رضایت مردم داشتیم که جای تقدیر و تشکر از مسئولان اجرایی کازرون و مسئولان دانشگاه‌های این شهرستان دارد.

در ادامه این برنامه شهردار نودان با اشاره به تاریخچه حرکت‌های جهادی در انقلاب اسلامی گفت: ذات انقلاب اسلامی از حرکت‌های جهادی شکل‌ گرفته است و انقلاب اسلامی آمد تا محرومیت و استضعاف را در جهان برچیند و مقدمه‌ساز حکومت مستضعفین باشد.

رحمت‌الله خیاط با بیان اینکه در ابتدای انقلاب اسلامی حرکت‌های جهادی به‌فرمان حضرت امام (ره) با تشکیل جهاد سازندگی انسجام گرفت و شاهد خدمات قابل‌ توجهی به نقاط محروم بودیم افزود: در یکی از دولت‌ها این نهاد را از گردونه خدمت حذف کردند که با تدبیر مقام معظم رهبری این رسالت به بسیج واگذار شد و امروز بسیج افتخار دارد پرچم‌دار محرومیت‌زدایی در کشور است.

شهردار نودان با اشاره به مباحث نظارتی برجام هسته‌ای بیان داشت: یکی از اهداف دشمنان ما در برجام این است که ایران به سرنوشت عراق و لیبی دچار شود، اما کور خوانده‌اند چراکه ما رهبری تیزبین و مردمی بیدار داریم.

بخشدار کوهمره نودان نیز در ادامه این مراسم گفت: مهم‌ترین دلیل تشکیل سپاه پاسداران حفظ دستاوردهای انقلاب بوده که همان استقلال، آزادی و محرومیت‌زدایی و تشکیل اردوهای جهادی در راستای همدلی و هم‌زبانی بین دولت و مردم است.

یحیی حقیقی با اشاره به هفته دولت و ضرورت اطلاع‌رسانی از خدمات صورت گرفته تصریح کرد: دولت تدبیر و امید که برآمده از رأی مردم است با درایت و کارشناسی و حصول توافق هسته‌ای و با نگاه عالمانه به مسائل بین‌المللی توانست با قطعنامه‌ای محکم در شورای امنیت تحریم‌ها را رفع کند و امیدواریم پس از قانونی شدن موضوع برجام گشایش در مسائل اقتصادی کشور حاصل شود.

بخشدار کوهمره نودان اضافه کرد: با جدیت تمام برای بهره‌مندی این بخش، از اعتبارات ماده 180 تلاش می‌کنیم.

به گزارش فارس، پرده‌خوانی سیره شهدا، اجرای سرود ولایت توسط نوجوانان روستا، تقدیر و تشکر از کودکان، نوجوانان و بانوان فعال در برنامه‌ها و تجلیل از فعالان برنامه‌های اردوی جهادی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها