با حضور پر شور خواهران وبرادران بسیجی در سیستان برگزارشد

کاروان زیر سایه خورشید مورد استقبال مردم ولایتمدار سیستان قرار گرفت

کاروان زیر سایه خورشید متشکل از خدام آستان قدس رضوی و بیرق روضه منور ثامن الححج هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت روز دوشنبه وارد شهرستانهای شمالی سیستان و بلوچستان شد و مورد استقبال گرم و پرشور خواهران وبرادران بسیجی وآحاد مردم قرار گرفت
کد خبر: ۸۵۵۹۸۳۰
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج : کاروان زیر سایه خورشید که در ایام دهه کرامت از جوار حرم مطهر امام هشتم حضرت رضا (ع) به همراه بیرق آستان قدس رضوی به حرکت در آمده زمینه را برای زیارت از راه دور مردم شهرستانهای مختلف سیستان و بلوچستان فراهم کرده است.
این کاروان از روز جمعه وارد شهرستان چابهار و کنارک شده و در دو روز گذشته در شهرستانهای ایرانشهر و بزمان و زاهدان مورد استقبال گرم مردم قرار گرفته است.
با حضور این کاروان در هر یک از شهرستانهای یادشده جشن های مردمی میلاد پر برکت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام رضا (ع) برگزار شد.
کاروان خادمان آستان قدس رضوی پیش از ظهر امروز /دوشنبه/ در میدان امام علی (ع) شهرستان هامون مورد استقبال بسیجیان و  مردم ولایتمدار قرار گرفت و پس از آن عازم شهرستان زهک شد.
استقبال مردمی و شرکت در جشن میلاد اما رضا (ع) در مصلای الغدیر زهک، مسجد جامع الغدیر شهرستان هیرمند و مسجد جامع سیدالشهدا شهرستان نیمروز از جمله برنامه های روز دوشنبه این کاروان بود.
همچنین برگزاری مراسم استقبال و جشن میلاد با حضور خدام حرم مطهر رضوی به همراه پرچم متبرک آستان قدس رضوی در مصلی المهدی(عج) زابل و مسجد جامع شهر علی اکبر در روز سه شنبه پایان بخش ویژه برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در شهرستانهای شمالی سیستان و بلوچستان است.
این کاروان قرار است روز چهارشنبه با حضور در حسینیه امام رضا (ع) نیروی انتظامی و فاطمیه سپاه سلمان در زاهدان محفل گرم عاشقان ولایت را منور کند.
شرکت در مراسم تعویض پرچم میدان امام رضا (ع) زاهدان و جشن میلاد امام رضا (ع) به همراه کرسی تلاوت قرآن کریم با حضور قاری بین المللی در مسجد حضرت علی بن ابیطالب (ع) این شهر همزمان با سالروز ولادت با سعادت امام هشتم (ع) از دیگر برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در زاهدان خواهد بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار