خبرهای داغ:
محمدی

آغاز عملیات اجرایی نمایشگاه بین المللی اصفهان با حضور ظریف

عملیات اجرایی پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان روز جمعه هفته جاری با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان کلید می‌خورد.
کد خبر: ۸۵۵۹۶۱۹
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، عملیات اجرایی پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان روز جمعه 6 شهریورماه با حضور وزیر امور خارجه، استاندار اصفهان و اعضای شورای اسلامی شهر آغاز می‌شود.

مهدی جمالی‌نژاد، شهردار اصفهان در این رابطه گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای فاز اول این طرح در حدود یک هزار میلیارد ریال بوده و مجموع مساحت این پروژه 22 هکتار و مساحت پیش‌بینی شده در فاز اول 17 هکتار است.

شهردار اصفهان با بیان این که پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان از تمامی امکانات و زیرساخت‌های لازم نمایشگاهی مطابق با استانداردهای جهانی برخوردار است، اذعان کرد: زیربنای نمایشگاهی و خدماتی این پروژه در فاز اول معادل 25 هزار مترمربع است که در فاز دوم تا 100 هزار مترمربع افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به ضرورت احداث هر چه سریع‌تر از این پروژه برای کلان شهر اصفهان تصریح کرد: بدون شک احداث مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان یکی از ابر پروژه‌های بی‌نظیر و منحصر به فرد کشوری خواهد بود.

شهردار اصفهان تأکید کرد: مدیریت شهری اصفهان اراده قطعی دارد تا فاز اول آن را طی دو سال آینده به بهره‌برداری می رسد.

وی با تأکید بر اینکه اصفهان در افق ترسیم شده باید به جهان شهری اسلامی تبدیل شود تأکید کرد: جهانی‌شدن شهرها الزاماتی دارد که یکی از اصلی‌ترین این الزامات توجه به زیرساخت‌های گردشگری، دانش‌محوری و تخصصی از جمله مرکز تخصصی نمایشگاهی است که با توجه به برنامه‌ریزی به عمل آمده این افق برای اصفهان فردا ترسیم شده است که این شهر دارای یکی از بهترین و تخصصی‌ترین زیرساخت‌های نمایشگاهی کشور در ابعاد بین‌المللی شود.

انتهای پیام / 63042 /


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار