دبیر هم اندیشی استادان دانشگاه آزاد همدان:

طرح ضیافت اندیشه در دوبخش آموزشی‌وفرهنگی درهمدان برگزار می‌شود

دبیر هم‌اندیشی استادان دانشگاه آزاد همدان از حضور ۱۲۵ نفر از اساتید این دانشگاه در طرح ضیافت اندیشه خبر داد و گفت: طرح ضیافت اندیشه در دو بخش عمده آموزشی و فرهنگی در واحد همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۵۸۹۸۴
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدمهدی شیرمحمدی امروز در مراسم افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه آزاد اسلامی همدان، اظهار داشت: طرح ضیافت اندیشه با هدف قرب الهی در دو بخش عمده آموزشی و فرهنگی در واحد همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ضیافت اندیشه در قالب پنج عنوان کارگاهی در سه سطح برگزار می‌شود، بیان کرد: هرچند امسال به دلیل برخی از محدودیت‌ها موفق به برگزاری ضیافت اندیشه در مشهد مقدس نشدیم اما خوشبختانه این برنامه همزمان با دهه کرامت و ایام میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت آغاز شد.

دبیر هم‌اندیشی استادان دانشگاه آزاد همدان ضمن اشاره به اهداف این طرح از جمله تربیت و خود سازی دانشگاهیان، ارتقای سطح قرآنی و معارف قرآنی، تمرین زندگی اجتماعی گفت: در این طرح مواردی چون اندیشه سیاسی اسلام، اصول تربیت و تعلیم، تاریخ علم و تمدن اسلام، معرفت شناسی و اخلاق حرفه‌ای مطرح می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه بر مبنای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی شرکت در این دوره لازم و ضروری است، اظهار کرد: هر کارگاه با حضور 25 نفر برگزار می‌شود و اساتید از جمله برجسته‌ترین افرادی هستند که در دوره‌های قبلی بیشترین میزان رضایتمندی شرکت کنندگان را کسب کردند.

شیرمحمدی با تأکید بر اینکه در سال گذشته دوره‌های سطح یک به اتمام رسیده، عنوان کرد: امسال موفق به برگزاری چند کارگاه در سطح دو شدیم و هر روز بیش از چهار ساعت کارگاهی برگزار نمی‌شود.

وی تصریح کرد: نشست‌های هم اندیشی در حاشیه برگزاری این طرح هم چون ماهواره اینترنت و شبکه‌های اجتماعی با حضور علی طاهری، موسیقی در عرفان وفلسفه اسلامی توسط حجت الاسلام حمید رضا طالقانی، سبک زندگی در نهج ابلاغه توسط دکتر قائمی، اقتصاد مقاومتی با حضور دکتر مهرگان برگزار می‌شود.

دبیر هم‌اندیشی استادان دانشگاه آزاد همدان افزود: اساتید در ابتدا به مدت 20 تا 30 دقیقه مباحث را عنوان کرده و سپس به گفت‌و‌گو و مباحثه با شرکت کنندگان می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه جشن میلاد امام رضا(ع) در زورخانه شهدای گمنام دانشگاه برگزار می‌شود، گفت: سال گذشته دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان موفق به کسب رتبه برتر برگزاری ضیافت اندیشه اساتید در بین دانشگاه‌های و موسسات آموزش عالی استان همدان شد.

شیرمحمدی افزود: در این طرح 125 نفر از اعضای هیئت علمی واحد همدان و مراکز تابعه حضور دارند و در مدت یک هفته با مباحث اسلامی به دانش افزایی می‌پردازند.

وی بیان کرد: نشست بازی‌های رایانه‌ای، داعش، طب سنتی با حضور استادان مجرب و توانا در این دوره برگزار می‌شود.

دبیر هم‌اندیشی استادان دانشگاه آزاد همدان گفت: برگزاری برنامه‌ها و مسابقات ورزشی تیراندازی، جشن میلاد امام رضا(ع) در زورخانه شهدا گنام دانشگاه، مسابقه دارت، بدمینتون و تنیس روی میز، والیبال و شنا از دیگر برنامه‌های این طرح است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار