خبرهای داغ:
استاندار قزوین بیان کرد:

709 پروژه به اعتبار 383 میلیارد به بهره برداری رسیده است

مرتضی روزبه استاندار قزوین بین خبرنگاران با تشریح برنامه های هفته دولت مهمترین مشخصه در عملکرد دولت مردان را دقت و کیفیت در انجام امور محوله دانست.
کد خبر: ۸۵۵۷۹۴۰
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین مرتضی روزبه در نشست خبری که در آستانه هفته دولت در محل استانداری برگزار شده بود در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرده به مجموع سوالات در ارتباط با شرایط فرهنگی، اقتصادی و عمرانی پاسخ داد.

روزبه با مهم دانستن مسئله اطلاع رسانی به سمع و نظر عموم مردم جامعه اظهار کرد: مسئولین موظفند در معرض افکار عمومی قرار بگیرند و در برابر پرسش های مطرح شده در ارتباط با عملکردشان پاسخگو باشند.

وی افزود: برگزاری نشست خبری به این دلیل است که مسئولان بتوانند موفقیت ها و یا عدم موفقیتشان را به صاحبان واقعی خدمات ارائه دهند.

روزبه هفته دولت را شرایط ویژه ای دانست که دولتمردان باید بار دیگر عملکرد خود را بررسی کنند و رفتار شهیدان باهنر و رجایی را چراغ راه خود بدانند.

روزبه با اشاره به معضلات اقتصادی متعدد بر سر راه دولت اذعان کرد: شرایط دشوار هرگز نمی تواند سد راه فعالیت های سازنده باشد و همه مدیران موظفند که کارشان را در نهایت پویایی ادامه دهند.

وی افزود: این مسئله در مورد هفته دولت نیز صادق است و طی این هفته تنها طرح هایی بهره برداری خواهند شد که با دقت تمام تکمیل شده باشند و نیازی نیست که خلاف واقع مسئله یا برنامه ای مطرح شود.

روزبه انجام کار کامل و صحیح را وظیفه دولت دانست و سهل انگاری پیرامون عملکرد را به دور از آموزه های دینی خواند.

این مسئول در ادامه تشریح کرد: 709 پروژه به اعتبار 383 میلیارد به بهره برداری رسیده است در ارتباط با مجموع این پروژه ها مدیران توضیحات جامعی را ارائه خواهند داد.

مرتضی روزبه تعامل با مردم را مسئله ویژه ای دانست که باید در تمام سطوح مدیریتی در جریان باشد و خاطر نشان کرد: به عنوان استاندار هر 2 هفته در یک مسجد حضور دارم و با مردم در تعامل هستم و از سایر مسئولین نیز متوقعم که در برابر مطالبات عمومی پاسخگو باشند.

1004/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها