خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

وجود رهبری در جامعه نقطه قوت نظام اسلامی است‎

کد خبر: ۸۵۵۷۳۸۶
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در جمع مسئولان بسیج شهرستان های جنوب آذربایجان شرقی در مراغه گفت : وجود رهبری و باورهای دینی در جامعه نقطه قوت نظام اسلامی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام کاملی فر افزود: وجود ولایت فقیه و رهبری های مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب نقطه قوت بزرگی برای نظام و جامعه اسلامی در برابر دشمنان است.

وی اظهار کرد: تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب توانسته در برهه های مختلف و صحنه های حساس، ملت و نظام را از مخاطرات و توطئه های دشمنان نجات دهد.
حجت الاسلام کاملی ادامه داد: ولایت فقیه در حقیقت نعمت بسیار بزرگی از جانب پروردگار برای امت اسلامی بوده و ولایتمداری نیز بدون تحمل سختی ها و داشتن ایمان و اعتقاد راسخ ممکن نخواهد بود.
وی بیان کرد: امروز اعتقاد، ایمان و باورهای دینی ملت بزرگ ایران به عنوان نقطه اتکای بزرگ آن مورد هجمه های فرهنگی دشمنان و نظام سلطه قرار گرفته است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب درصدد ایجاد تغییر در سبک زندگی مردم و در نهایت به دنبال تغییر رفتار و ساختار جامعه اسلامی و استحاله فرهنگی هستند.
وی تاکید کرد: شناخت نقاط قوت، توجه و تقویت آن در برابر توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان با توجه به هجمه های رسانه ای و فرهنگی نظام سلطه امری ضرروی و حیاتی بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار