خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

امروز فرهنگ ایستادگی استکبار را به چالش کشیده است

سردار صادقی درجمع کارکنان ناحیه کردکوی گفت : ما باید قبل از اینکه پاسدار نظامی باشیم باید ذی پاسداری را رعایت کنیم وهر پاسدار باید شاخصه های پاسداری را رعایت کند.
کد خبر: ۸۵۵۷۳۱۰
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ فرمانده سپاه نینوا در جمع کارکنان سپاه ناحیه کردکوی گفت : هر فرد سپاهی باید الگو در محل سکونت باشد ومردم تمام حرکات ورفتار یک سپاهی را زیر نظر دارند وما باید انتظارات حضرت آقا را پاسخگو باشیم وجامع عمل بپوشانیم ورعایت کنیم.

سردار سادقی درادامه با اشاره به عنصر معنویت در زندگی فرد پاسدار گفت :معنویت دینی در محل کار وزندگی یک سپاهی باید الگوئی باشد واین کار سختی است چون بسیاری از عرفا هم در میانه راه کم آوردند ونتوانستند به این مهم برسند.

صادقی خاطر نشان کرد: پاسدار باید از ارزشهای اسلامی وانقلابی دفاع کند وادامه دهنده راه شهدا و تابع ولایت باشد وسختی های دنیائی او را از مسیر راه درست که هماه ولایت پذیری است خارج نسازدواز صحنه بیرون نرود.

فرمانده سپاه نینوا دربخش پایانی سخنان خود با اشاره به فرهنگ ایستادگی در مقابل استکبار اذعان کرد: امروز فرهنگ ایستادگی در مقابل استکبار ودفاع از ارزشهای اسلامی به تمام جهان صادر شده است واستکبار را به چالش کشیده است واستکبار مثل گذشته نمی تواند کشور ها را در سلطه خود بگیرد و با مقاومت مردم آن کشور ها رو برو شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها