خبرهای داغ:

دیدار مسئولان استان با چهار خانواده شهید 8 سال دفاع مقدس در شهر محمدیه

جمعی از مسئولان سپاه استان قزوین به همراه معاون و مدیر کل بنیاد شهید استان قزوین از 4 خانواده شهید در شهر محمدیه دیدار کردند .
کد خبر: ۸۵۵۶۸۷۴
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان البرز: مسئولان سپاه استان قزوین و معاون مدیر کل بنیاد شهید استان قزوین به همراه سرگرد حسینعلی شیخ جانشین سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز اسحاق ابراهمی مسئول امور ایثارگران سپاه البرز از خانوادهای شهیدان رجبعلی ابرهیمی- قربانعلی فتاحی ٰ، قنبر قنبری سیردانی – مهدی عصمتی در شهر محمدیه دیدار کردند .

در این دیدار حسینعلی شیخ جانشین سپاه امام رضا (ع)شهرستان البرز ضمن تجلیل و تکریم از جان‌فشانی آنان گفت: رشادت‌های ایثارگران ولایتمداری، صبر، و استقامت و حضور درصحنه‌های سیاسی اجتماعی خانواده شهدا و ایثارگران ستودنی است .

وی با اشاره به اهمیت تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران یادآور شد : هر کاری که برای این خانواده‌ها انجام شود در برابر ایثارگری و گذشت این خانواده‌ها ناچیز است.

جانشین سپاه امام رضا (ع) در ادامه  افزود: امروز شهیدان حق بزرگی بر گردن ما دارند و احترام به خانواده‌های آنها وظیفه همه مسئولان است. 

وی خاطرنشان كرد: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی ما هستند و بر این اساس همه ما باید ادامه دهنده راه این عزیزان در راستای حفظ و كیان از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشیم.

سرگرد حسینعلی شیخ در پایان سخنان خود همچنین توجه جوانان و نوجوانان را به پیام شهدا در راستای حفظ انقلاب و ایجاد امنیت در جامعه مورد تاكید قرار داد و گفت: ما باید ازخودگذشتگی، ایثار و فداكاری شهدا را سرلوحه كار خود قرار دهیم

تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران پایان‌بخش این دیدارهای معنوی بود.

 

3001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها