خبرهای داغ:
مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین:

تضمین جامعه در گرو، تربیت صحیح "مادران آینده" است/ حلقه مفقوده جامعه امروزی" کاهش روابط عاطفی خانوادگی" است

قاسمی گفت: خوشبختی و آرامش جامعه در گرو تربیت صحیح دختران و مادران آینده ای است که پر از هوش، عشق و توکل به خدا هستند.
کد خبر: ۸۵۵۶۲۶۲
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶

به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، جشن دختران آسمانی با حضور مادران و دانش آموزان آموزشگاه فرزانگان ناحیه یک قزوین در سالن دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین،سالار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین در مراسم میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار کرد: امروز گوهر  مفقوده جامعه امروزی، وضع اقتصادی نامناسب نیست بلکه مهر، محبت، عاطفه،  است که در بین خانواده ها کاهش یافته است.

وی افزود: امروز زندگی ماشینی و مکانیکی عاطفه را از انسان گرفته است به طوری که دیگر در زندگی  به ندرت آرامش دیده می شود  در ران راستا، دختران و مادران  می توانند به انسان ها  آرامش را  هدیه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: خوشبختی و آرامش جامعه در گرو تربیت صحیح دختران و مادران آینده ای است  که  پر از هوش، عشق و  توکل به خدا هستند به بیان ساده تر، تربیت صحیح  مادران آینده ، جامعه را تضمین می کند.

کلید طلایی دوستی مادران و دختران " احترام" است

وی تصریح کرد: مادران باید شنونده خوبی برای صحبت ها و درددل های دختران خود باشند چرا که ، باید هم زبان بود تا به همدلی رسید.

قاسمی توضیح داد:کلید طلایی برای دوستی مادران و دختران، احترام گذاشتن به یکدیگر است به طوری  که، دختران و مادران آینده را طوری تربیت  شوند که رفتار اجتماعی سالم و درست داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان با اشاره به ویژگی ها و خصوصیات حضرت فاطمه معصومه(س) تأکید کرد: دختران و مادران باید با خصوصیات و ویژگی های آن  حضرت آشنا شوند به این منظور که ، در این راستا با الگوگیری ازحضرت معصومه(س)،رهنمودهای بانوی بزرگوار  را ، راهنما و چراغ هدایت  خود قرار دهند.

 

1002/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها