جشن میلاد کریمه اهل بیت در سپاه تنگستان برگزارشد

به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) با برگزاری آیین سخنرانی و مولودی خوانی مراسم جشنی در نمازخانه سپاه تنگستان برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۵۵۷۷۴
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، مسئول تعلیم و تربیت بسیج تنگستان در جشن میلاد کریمه اهل بیت در سپاه تنگستان گفت: حضرت فاطمه معصومه(س) دختر هفتمين امام شعیان و از زمره زنان عفيف و پاكدامنى است كه در راه امامت و ولايت رنجهاى طاقت فرسا، غصهها و نیز سختىهای فراوانی را تحمل كرد و همچون يعقوب به اشتياق و اميد ديدار يوسف شتافت.


حجت لاسلام حسین محمد زاده با بیان اینکه حضرت فاطمه معصومه(س) الگوی زنان و دختران است، اما نباید تنها محصور به این قشر باشد، گفت: کریمه اهل بیت الگویی برای همه انسان هاست.

وی با بیان اینکه در کنار 14 معصوم، شخصیت های بزرگی همچون حضرت عباس، علی اکبر، حضرت زینب و حضرت معصومه وجود دارند، عنوان کرد: این شخصیت های پربار علمی و معنوی، سرمایه های بزرگی هستند که خلاء های معنوی نه تنها مسلمانان بلکه همه بشریت را می توانند پر کنند و برای مسائل روز و مشکلات همه حوزه ها حرف دارند.

گفتنی است در این مراسم جشن با پخش نماهنگ هایی از حرم مطهر حضرت معصومه(س) حال و هوای حضور در شهر قم در بین کارکنان برپا شد و مولودی خوانی در وصف این بانوی بزرگوار اسلام طنین لحظه های ناب این جشن شد.

ارسال نظرات