خبرهای داغ:
ظهر امروز:

حضور نویسنده کتاب " پایی که جا ماند" در قزوین

کتاب من گوشه چشمی از فداکاری های شهیدانی است که با نام " ج.خ" نامبرده شده است که مبادا نام آنان کامل نوشته شود و مادرشان از ترس مرگ فرزندان خود، دچار سکته شوند.
کد خبر: ۸۵۵۵۲۱۲
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سید ناصر حسینی پور مسئول رئیس دفتر دبیر شورای عالی امنیت و نویسنده کتاب " پایی که جا ماند"  ظهر امروز در جمع رزمندگان، حسینه سپاه صاحب الامر(عج الله فرجه الشریف) اظهار کرد: رزمنده های 8 سال دفاع مقدس همواره جنگجو، شجاع، نترس ،با وجدان و مسئولیت پذیر بودند  بر همین مبنا، پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران به وسیله رشادت های  آنان،در جهان بر افراشته شده است.

وی افزود: از دیگر ویژگی های رزمندگان اسلام، ولایتمداری است زیرا آنان با شناخت جایگاه ولایت وصبر و پایداری، نه تنها در جنگ تحمیلی از خاک وطن خویش دفاع کردند بلکه بر دشمن نیز غالب شدند.

این مقام مسئول تصریح کرد: کتاب من گوشه چشمی از فداکاری های شهیدانی است که با نام " ج.خ" نامبرده شده است که مبادا نام آنان  کامل نوشته شود و مادرشان از ترس مرگ فرزندان خود، دچار سکته شوند.

این کتاب تقدیم به خشن‌ترين گروهبان "بعث عراق"

حسینی پور ادامه داد: اين كتاب را به "وليد فرحان" خشن‌ترين گروهبان بعث عراق تقديم مي‌كنم! نمي‌دانم شايد در جنگ‌هاي خليج فارس توسط بوش پدر يا بوش پسر كشته شده باشد. شايد هم هنوز زنده باشد. مردي كه اعمال حاكمانش باعث نفرين ابدي سرزمينش شد.

 مسئول رئیس دفتر دبیر شورای عالی امنیت  توضیح داد:مردي كه مرا سال‌ها در همسايگي حرم مطهر جدم شكنجه كرد. مردي كه هر وقت اذيتم مي‌كرد، نگهبان شيعه عراقي، علي جار الله در گوشه‌اي مي‌نگريست و مي‌گريست. شايد اكنون فرحان شرمنده باشد. با عشق فراوان اين كتاب را به او تقديم مي‌كنم، به خاطر آن همه زيبايي كه با اعمالش آفريد.

جوانان در خواندن این کتاب " تعمق" کنند

این نویسنده برجسته در ادامه گفت: در حال حاضر جوانان باید در خواندن این کتاب تعمق کنند تا از چگونگی اسارت و شنکجگی رزمندگان آگاه شوند به دلیل اینکه امروز همان دشمن با " جنگ نرم" با ما در مقابله است.

به گفته حسینی پور،  جوانان با عشق عملی به اهل بیت(ع)، صبوری، استقامت ،الگو پذیری از شهدا و اطاعت امر از رهبر کبیر انقلاب اسلامی  همواره در جنگ با دشمن پیروز خواهند شد.



1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها