خبرهای داغ:
مسئول برگزاری جشن های دهه کرامت در استان قزوین خبر داد:

برگزاری برنامه های دهه کرامت در کانون های مساجد قزوین

مسئول برگزاری جشن های دهه کرامت در استان قزوین از برگزاری برنامه های مختلف به مناسبت دهه کرامت در کانون های مساجد این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۴۸۲۸
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام علی رمضانی در گفتگو با خبرنگار شبستان در قزوین بیان کرد: از ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) با عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است که به همین مناسبت نیز برنامه های مختلفی در این ایام در کانون های مساجد استان قزوین برگزار می شود.

وی ادامه داد: یکی از این برنامه ها غبارروبی مزار شهداست که با حضور اعضای کانون های مساجد و در راستای تجدید بیعت با آرمان های شهدا صورت می گیرد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اضافه کرد: برگزاری نشست های عمومی و تخصصی سبک زندگی رضوی و نقش حضرت معصومه (س) در دفاع از ولایت از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت دهه کرامت در کانون های مساجد صورت می گیرد تا بتوانیم هرچه بیشتر سیره و روش امامان را تبیین و ترویج کنیم.

وی عنوان کرد: یکی از برنامه های ویژه دهه کرامت برگزای همایشی با عنوان «نقش و وظایف دختران مسجدی» است که به مناسبت سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و با حضور دختران فعال در کانون های مساجد برگزار می شود که سخنران ویژه این مراسم خانم نیلچی زاده است.

حجت الاسلام رمضانی اعلام کرد: برگزاری مراسم جشن و مولودی خوانی و تقدیر از دختران مسجدی و فعال فرهنگی در کانون های مساجد از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت این دهه صورت می گیرد.

وی تأکید کرد: همچنین در این ایام یکی از برنامه هایی که در مساجد صورت می گیرد قرائت زیارت نامه امام رضا (ع) است که در بین نماز مغرب و عشاء صورت می گیرد.

مسئول برگزاری جشن های دهه کرامت در استان قزوین خاطر نشان کرد: برپایی ایستگاه های صلواتی و ارائه خدمات فرهنگی و مشاوره با موضوعات متناسب با دهه کرامت و نصب پلاکاردهایی با موضوعات و احادیث رضوی از دیگر برنامه های کانون های مساجد در دهه کرامت است.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه حرم هشتمین امام شیعیان حضرت امام رضا (ع) و همچنین حرم حضرت معصومه (س) خواهر بزرگوار این امام در کشور ما قرار دارد امیدواریم با اجرای برنامه های مختلف و جشن های مردمی، بهترین استفاده را از دهه کرامت ببریم و گامی هرچند کوچک در راستای ترویج سیره امامان و اهل بیت (ع) در جامعه اسلامی خود برداریم.



1001/پ30/ب


ارسال نظرات
پر بیننده ها