سرهنگ عبدالرضا ملکی:

شانزدهمین مراسم "یک مسجد، یک‌فرمانده، یک خاطره" برگزار می‌شود

شانزدهمین مراسم "یک مسجد، یکفرمانده، یک خاطره" همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی امروز در مسجد امام حسین(ع) کلانشهر اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۵۴۵۹۴
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
سرهنگ عبدالرضا ملکی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، الگوسازی برای نسل‌های پس از انقلاب است.

وی افزود: اسناد دوران دفاع مقدس بهترین الگو برای نسل‌های آینده بوده که مستندات آن باید از دخل و تصرف‌های آگاهانه یا ناآگاهانه حفظ و نگهداری شود و سالیان متمادی منشأ فرهنگ و جهاد، استقامت، ایثار و شهادت برای تمامی آزادگان جهان ، ملت ایران و نیز ملت‌های مستضعف جهان شود.

دبیر ستاد تدوین عملکرد رزمندگان استان مرکزی در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: مراسم "یک مسجد، یک فرمانده، یک خاطره" از سوی ستاد کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 6200 شهید استان مرکزی و پیشینه رزم استان به شکل دوره‌ای در یکی‌از مسجد برگزار می‌شود و در آن رزمندگان دوران دفاع مقدس به بیان خاطرات‌خود از آن دوران می‌پردازند.

ملکی با اشاره به اهداف برگزاری این سلسله برنامه‌ها در حوزه دفاع مقدس گفت: مهم‌ترین اهداف این برنامه آشنایی نسل کنونی با واقعیت‌های جنگ، الگوگیری از شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام است.

وی برگزاری برنامه "یک مسجد، یک فرمانده، یک خاطره" را یکی از برنامه‌های موثر در حوزه دفاع مقدس دانست و افزود: این برنامه با همکاری کانون فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و با حضور خانواده‌های معظم شهداء و اهالی منطقه در یک مسجد به صورت ضبطی تهیه می‌شود و در آن رزمندگان با نقل خاطرات تلخ و شیرین خود در دوران دفاع مقدس، دلاورمردی‌ها و رشادت‌های بزرگ مردان تاریخ ساز دفاع مقدس را روایت می‌کنند.

مسئول مرکز حفظ آثار سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: این هفته نیز این برنامه به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی امروز  پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسین(ع) کلانشهر اراک با حضور جمعی از رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

ارسال نظرات