خبرهای داغ:
حجت الاسلام عطایی عنوان کرد:

دوستی با جنس مخالف ارمغان مکتب غرب است

عطایی بیان کرد: علاوه بر اینکه دوستی با جنس مخالف از ارمغان های مکتب غرب است، یک بلای خانمان بر انداز نیز می باشد.
کد خبر: ۸۵۵۲۳۲۵
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام کاووس عطایی مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ صاحب الامر(عج الله تعالی شریف) در طرح ولایت دانش آموزی که در اردوگاه امام علی(ع) برگزار شد، گفت: پیامبر در جمعی نشسته بودند که فرمودند: "خدایا مرا به ملاقات برادرانم برسان" افراد حاضر در جمع گفتند مگر ما برادران شما نیستیم، پیامبر در پاسخ به آنها این چنین گفتند: "شما برادران من نیستید، برادران من عده ایی هستند که در آخر زمان زندگی می کنند و در حالی که مرا ندیده اند به من ایمان آورده و دین داری برای آنها بسیار سخت است. "

عطایی با بیان اینکه شیطانی به نام ماهواره که خانواده های ما را شکنجه، آزار و اذیت می دهد افزود: در خانه هایی که ماهواره وجود دارد شیطان نیز حضور دارد.

این مسئول در همین خصوص ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) به اصحاب خود می فرمایند: "در آینده عده ایی می آیند که یک نفر از آنها 50 برابر شما ثواب می کند و علت آن است که اگر شما در آن زمان زندگی می کردید تحمل نمی آوردید ولی آنها بسیاری از مشکلات را می‌بینند وتحمل می کنند.

عطایی با بیان اینکه مشکلات زیادی در جامعه وجود دارد گفت: اشاعه و ترویج دین‌های دروغین، شبکه‌های اجتماعی مجازی و دوستی با جنس مخالف از جمله مشکلات جامعه  می باشد.

وی ادامه داد: در کشورهای غربی فقط افراد بالای 17 سال باپرداخت هزینه می توانند از شبکه های اجتماعی استفاده کنند ولی در ایران شبکه های مجازی به صورت رایگان می باشد و این خود باعث بروز مشکلات متعددی است.

این مسئول دوستی با جنس مخالف را از ارمغان های مکتب غرب دانست و اضافه کرد: دوستی با جنس مخالف خانمان بر انداز است و وقتی فرد متوجه این موضوع می شود که وجهه، خانواده، غیرت و زندگی خود را از دست داده اند.

1007/ت 30/ ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها