نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو:

شرایط کنونی کشور نیازمند مدیرانی با روحیه جهادی است

کد خبر: ۸۵۵۱۵۷۹
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در همایش تکریم کارفرمایان کارآفرین آذربایجان شرقی با بیان اینکه شرایط کنونی کشور نیازمند مدیرانی با روحیه جهادی است گفت: حمایت از کارآفرینان حمایت از اشتغال و تولید ملی است و نباید مقررات دست و پاگیر اداری موجب دلزدگی پیشتازان این عرصه شود.
محمد اسماعیل سعیدی با بیان اینکه عرصه تولید در شرایط کنونی با توجه به مشکلات، همچون صحنه جهاد در دوران دفاع مقدس است، افزود: در این عرصه هم باید با حمایت از فعالان تولید موجب شکوفایی در زمینه اقتصادی باشیم.

وی اظهار کرد: اگر بخواهیم با قوانین موجود که برای شرایط عادی نوشته شده با فعالان این عرصه رفتار کنیم، شکوفایی در زمینه اقتصادی حاصل نخواهد شد .
این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت رفع موانع تولید و کارآفرینی گفت: بخشی از مشکلات تولید به واسطه وابستگی شدید مدیران به قوانین و بخشنامه های اداری است که می گویند باید از تهران ابلاغ شود.

سعیدی تاکید کرد: افرادی مدیر واقعی هستند که با ریسک پذیری با توجه به شرایط موجود موقعیت را تشخیص داده و نسبت به آن تصمیم بگیرند تا بتوانند در این عرصه که می توان گفت جهاد فی سبیل الله است گام بردارند.

وی از کارآفرینان حامی کارگر مجاهدانی یاد کرد که با زمینه سازی موجب تحکیم بنیان خانواده ها و سربلندی مردان خانواده می شوند.

همایش تکریم از کارفرمایان کارآفرین و حامی کارگر آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز در اتاق بازرگانی تبریز با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار