خبرهای داغ:
حکمت گفت:

با ارج نهادن به شهدا ادامه دهنده راه آنها باشیم

صدیقه حکمت عنوان کرد: جوانان باید شهدا را الگوی خود قرار دهند، به خانواده شهدا احترام بگذارند و با ارج نهادن به شهدا ادامه دهنده را آنها باشند.
کد خبر: ۸۵۵۱۵۷۴
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، صدیقه حکمت همسر سرلشگرخلبان شهید عباس بابایی در مراسم سالروز شهادت این بزرگوار که در عصر امروز برگزار شد بیان کرد: شرمنده و خجالت زنده در مقابل شما هستم، کسانی از راه دور به اینجا آمدند و همه به اخلاص و فروتنی عباس بر می گردد.

حکمت افزود: جوانان باید شهدا را الگوی خود قرار دهند، به خانواده شهدا احترام بگذارند و با ارج نهادن به شهدا ادامه دهنده را آنها باشند.

وی با بیان اینکه مسئولین باید صداقت و اخلاص را درکارخودحفظ کنند گفت: همه ما در قبال خون شهدا مسئول هستیم و وظیفه شهدا بر گردن ماست در غیر این صورت باید پاسخگو باشیم.

همسر شهید بابایی عنوان کرد: روح شهدا همیشه حاضر و  ناظر بر همه است و ما باید ادامه دهنده راه آنها باشیم.

وی بیان اینکه ازخداوند و شهدا خواستارم که از ما راضی باشند ادامه داد: یک سال در خصوص عباس صحبت کنم  باز هم کم است و خداوند به تمام خانواده های شهدا صبر عطا کند.

در ادامه غلام رضا حقایق پور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین  با بیان اینکه ویژگی بارز شهید بابایی اخلاص ایشان بود گفت: جوانان اگر اخلاص داشته باشند و تمام کارهای خود را در راه رضای خدا انجام دهند موفق خواهند شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: جوانان آگاه هستند و راه خود را پیدا کردند که در این مراسم حضور یافتند فقط باید به آنها انگیزه داد.

 

 1007/ت /ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها