خبرهای داغ:
مشاور وزیر نفت در تبریز:

برنامه های فرهنگی و مذهبی باید متناسب با جایگاه صنعت نفت باشد

خبرگزاری بسیج: مشاور وزیر نفت و دبیر ستاد اقامه نماز وزارت نفت در نشست مشترك با مدیرعامل و اعضای شورای فرهنگی شرکت گاز استان گفت: برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و مذهبی باید متناسب با جایگاه عظیم صنعت نفت در کشور برگزار شود.
کد خبر: ۸۵۵۱۵۳۰
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، حجت الاسلام مهدی مجیدی با توجه به اهمیت برگزاری نماز جماعت در مجوعه عظیم صنعت نفت افزود: 750 روحانی در وزارت نفت در برپایی نماز جماعت و فرهنگی همکاری می کنند.

دبیر ستاد اقامه نماز وزارت نفت کیفیت بخشیدن به فعالیت های فرهنگی و مذهبی از جمله برگزاری کیفی نماز جماعت را مورد تأکید قرار داد و افزود: صوری سازی نماز یک آفت است.

وی در بخش دیگر از سخنان خود رضایت پرسنلی و مدیریتی، داشتن بینش سیاسی، دانش علمی و اطلاعات بروز را از ویژگی های بارز امامان نماز جماعت وزارت نفت عنوان کرد .

مشاور وزیر نفت و دبیر ستا اقامه نماز وزارت نفت به عواقب تکبر و غرور پرداخت و افزود : خود خواهی و غرور انسان را به تباهی و نیستی می کشاند .

وی تفسیر نهج البلاغه و عهد نامه مالک اشتر را به کلیه مدیران و اعضای شواری فرهنگی توصیه و خواستار برنامه ریزی در برنامه ها و فعالیت های شورای فرهنگی شد.

مدیرعامل شرکت گازاستان نیز در این نشست از اهتمام ویژه مدیران و کارکنان شرکت گاز به فریضه نماز جماعت خبر داد و افزود: نماز جماعت باید عامل وحدت و یکپارچگی در شرکت شود و تمام واحدهای شرکت گاز استان در برگزاری نماز جماعت و اجرای مسائل فرهنگی در یک صف واحد قرار دارند.

پیش از این نشست مشاور وزیر نفت و دبیر ستاد اقامه نماز وزارت نفت در سفر به تبریز از شرکت گاز آذربایجان شرقی بازدید و از نزدیک از نحوه عملکرد شورای فرهنگی این شرکت قرار گرفت.

در ادامه این نشست دبیر شورای فرهنگی شرکت گاز استان گزارشی از فعالیت های شورای فرهنگی و اقامه نماز شرکت گاز استان را اارائه داده و در پایان نماز ظهر و عصر با حضور حجت الاسلام مجیدی به همراه کارکنان در نمازخانه اداره مرکزی شرکت گاز استان اقامه شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار