خبرهای داغ:

خانه بهداشت روستای مشنق شبستر افتتاح شد

خبرگزاری بسیج: امام جمعه شبستر در آئین افتتاح این خانه بهداشت با ابراز خرسندی از این حرکت خداپسندانه فعالیت های بسیج سازندگی در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم فعالیت های مختلف بسیج سازندگی را در زمینه های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی وبهداشتی و مثبت ارزیابی کرد.
کد خبر: ۸۵۵۱۴۰۸
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدزاده گفت: اقدامات موثر بسیج سازندگی برای محرومیت زدایی و زدودن غبار محرومیت از بخش های مختلف این شهرستان بسیار مسرت بخش بوده و موجب حرکت های امید آفرین در آن شده است.

وی ظرفیت ها و توانمندی های بسیج سازندگی در زمینه های یادشده را بسیار وسیع و معجزه آسا دانست و افزود: با بسیج امکانات و استفاده از توانمندی های فکری و اجتماعی و تعامل با ادارات شهرستان می توان بر بسیاری از مشکلات اجتماعی،فرهنگی و اقتصادی فائق آمد.

حجت الاسلام محمدزاده بسیج سازندگی را بستری مناسب و کارآمد در راستای جامه عمل پوشاندن به فرامین رهبر فرزانه انقلاب درحوزه اقتصاد مقاومتی دانست و براهمیت آن تاکید کرد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شبستر نیز در حاشیه آئین بهره برداری از خانه بهداشت شهدای روستای مشنق گفت: خانه بهداشت روستای مشنق با استفاده از اعتبارات محرومیت زدایی بسیج سازندگی و با همکاری مجمع خیرین سلامت این شهرستان در راستای ماموریت های ذاتی بسیج سازندگی مبنی بر خدمت رسانی و کمک به محرومیت زدایی از مناطق محروم و کم برخوردار با هزینه ای بالغ بر 50میلیون تومان به مساحت 80متر مربع ساخته شده است.

محمود یوسفی با ابراز خرسندی از این حرکت خدا پسندانه برگزاری کلاس پهای بسیج سلامت درشهرها و روستاهای شبستررا با شعار پیشگیری پیش از درمان و کلاس های پیشگیری از اعتیاد در جهت ارتقای شاخص های سلامت از جمله فعالیت های دیگر بسیج سازندگی سپاه شبستر درحوزه مسائل درمانی و بهداشتی دانست.


در پایان این آیین مجمع خیرین سلامت شبستر از فعالیت های یوسفی مسئول بسیج سازندگی سپاه شبستر تجلیل کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار