خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان

نقش زنان در حفظ از ارزش های دفاع مقدس بسیار خطیرتر از مردان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان گفت: نقش زنان در حفظ از ارزش های دفاع مقدس بسیار خطیرتر از مردان است.
کد خبر: ۸۵۵۱۱۰۲
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
به گزراش خبرگزرای بسیج از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین متین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان در همایش نقش زنان در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و بزرگداشت مقام شهدای زن و شهیده خاص سال 94 طبیه واعظی که در حسینیه امام زاده حسین (ع) قزوین برگزار شد گفت: اوایل انقلاب آمدند چوب لای چرخ انقلاب ما گذاشتند و ابتدای راه جنگ را بر ما تحمیل کردند  تا بتوانند با این روش انقلاب را از بین ببرند اما به برکت خون شهدا کارشان بی نتیجه ماند.

 وی در ادامه یادآور شد: در قضیه طبس هم نتوانستند کاری از پیش ببرند و به اهداف خود برسند که بعد از این استکبار جهانی وقتی دید نمی تواند انقلاب را از بین ببرد تصمیم به کند کردن راه انقلاب با ترور شخصیت ها گرفت.

حجت الاسلام متین در ادامه بیان داشت: نقش زنان در حفظ دفاع مقدس از ارزش های انقلاب بسیار خطیرتر از مردان است زنان می توانند به یک فرصت برای حفظ دفاع از انقلاب اسلامی تبدیل شوند اگر حجاب را از دست بدهید محلی  از رذائل می شوید.اگر حجاب برود غیرت و حیا را هم با خود می برد و تنوع طلبی را ببار می آورد.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه خواهران از ما مردان بیشتر است اگر بخواهیم به حفظ انقلاب به زنان ومردانمان نمره بدهیم باید به زنان نمره بیشتری بدهیم.اگر مراقب نباشیم خانم ها به تهدید هم می توانند تبدیل می شوند .الان در دنیا جنگ نرم بر علیه انقلاب است ما باید مراقب خانواده خود باشیم در این فضای سنگین رسانه ای دین خود را حفظ کنیم.

وی در پایان ابراز داشت: مفهوم غیرت دینی بسیار ارزشمند است پیامبر نمونه بارز غیرت دینی و الگوی ما می باشد.زندگی را به سه ضلع مرد، زن ، فرزندان ترسیم کنیم و محبت را در این سه ضلع بکار ببندیم بیایم بجای رقابتی که شبکه های خارجی در خانواده ها القا می کنند رفاقت را در خانواده خود بپرورانیم.

 

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها