مسؤول بسیج هنرمندان استان بوشهر خبر داد ؛

انتشار فراخوان جشنواره موسیقی بسیج در استان بوشهر

گروه های موسیقی می توانند تا 15 آبان ماه آثار خود در بخش های مختلف جشنواره به دبیرخانه استانی ارسال کنند و آثار منتخب تا آذرماه سال جاری معرفی می شوند.
کد خبر: ۸۵۵۰۴۶۵
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ مسؤول بسیج هنرمندان استان بوشهر  با اعلام این خبر گفت : هنرمندان و علاقمندان عرصه موسیقی استان بوشهر می توانند برای  دریافت فرم ثبت نام  و اطلاع از شرایط جشنواره  به کانون های بسیج هنرمندان در شهرستان های سراسر استان مراجعه کنند.

مصطفی مردانی افزود : این جشنواره با موضوعات همبستگی و انسجام اسلامی در حمایت از مقاومت اسلامی، وحدت اسلامی و مقابله با اندیشه‌های تکفیری، بسیج، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، بصیرت در مواجه با فتنه (۹ دی سالروز بصیرت) و سبک زندگی ایرانی و اسلامی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان حداکثر تا پایان وقت اداری 15 آبان ماه سال جاری فرصت دارند برای حضور در جشنواره موسیقی بسیج هنرمندان استان بوشهر اقدام کنند تصریح کرد : داوری و انتخاب آثار مدت 30 روز انجام می شود و مرحله کشوری این جشنواره نیمه اول آبان ماه برگزار می شود.

مسؤول بسیج هنرمندان خاطر نشان کرد : اعضای گروه های شرکت کننده در این جشنواره باید عضو بسیج هنرمندان باشند و آثار ارائه شده نباید در جشنواره یا مناسبت‌های دیگر اجرا شده باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد : متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه این جشنواره واقع در سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر یا با شماره های 07733564807 / 09171768207 / 09171710007 تماس حاصل نمایند.


ارسال نظرات