خبرهای داغ:
محمدی
سردار فدا در اختتامیه طرح ولایت دانشجویی عنوان کرد:

شاخصه فعلی خط امام، منویات رهبر انقلاب است

کد خبر: ۸۵۵۰۱۹۳
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار مجتبی فدا امروز در مراسم اختتامیه هفتمین طرح ولایت دانشجویی با عنوان «خط امام» که در اردوگاه شهدای درچه برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: مهمترین شاخصه خط امام راحل، وصیت نامه سیاسی الهی ایشان است و در دوران کنونی شاخصه خط امام، منویات رهبر انقلاب است.

وی با نادرست دانستن برخی مطالب منتسب به امام راحل، افزود: برخی شاید امام را خواب ببیند و یا نظرات ایشان را در ملاقات های خصوصی خود، مطرح کنند اما آنچه ملاک است طبق فرمایش بنیانگذار انقلاب اسلامی باید نوشته، صوت و تصویر ایشان به عنوان سند ارائه شود و در غیر این صورت این مطالب اعتباری ندارد.

جانشین فرماندهی سپاه استان اصفهان بیان کرد: من به شما دانشجویان توصیه می کنم اگر می خواهید شاخصه های خط امام را به درستی دریابید به بیانات رهبر انقلاب در مراسم 14 خرداد مراجعه کنید.

وی تأکید کرد: شاخصه خط امام در شرایط فعلی مقام معظم رهبری است.

فدا با اشاره به اهمیت برگزاری دوره طرح ولایت دانشجویی، ابراز کرد: این دوره زمینه ای برای آشنایی شما با اهداف انقلاب اسلامی و نشانه های خط امام به شمار می رود.

کاشان دروازه ورود شهدای غواص به استان

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) در ادامه با اشاره به ورود کاروان شهدای غواص و گمنام به اصفهان، تصریح کرد: استان اصفهان از فردا میزبان 50 شهید غواص و گمنام و سه شهید مدافع حرم خواهد بود.

وی اضافه کرد: این کاروان از شهرهای کاشان، آران و بیدگل، گلپایگان، خوانسار، داران، تیران، نجف آباد، درچه، فلاورجان، خمینی شهر، مبارکه، زرین شهر، بهارستان، برخوار و شاهین شهر عبور خواهد کرد.

رشادت های رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد مغفول مانده است

فدا با اشاره به روزهای پایانی جنگ تحمیلی و قبول قطعنامه 598، تشریح کرد: صدام و استکبار فکر می کردند که ایران اسلامی از روی ناچاری و ضعف این قطعنامه را پذیرفته است، اما شکست مفتضحانه 5 هزار و 500 منافق دلیلی بر کذب بودن این مدعا بود.

وی در پایان افزود: شکست منافقین در این عملیات و به هلاکت رسیدن 3 هزار تن از آنان شیرازه منافقین را در هم کوبید.

انتهای پیام / 63042 /

ارسال نظرات
آخرین اخبار