خبرهای داغ:
معاون فرهنگی بنیاد قزوین:

دانش‌آموزان قزوینی به مرحله کشوری مسابقات قرآنی راه یافتند

دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر استان قزوین با کسب رتبه‌های برتر در مرحله استانی مسابقات قرآنی، به مرحله کشوری راه یافتند.
کد خبر: ۸۵۵۰۰۵۲
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳
احسان‌الله لنکرانی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ایثار واحد قزوین، با اشاره به اینکه مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی ویژه شاهد و ایثارگر در استان برگزار شد، گفت: 900 نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران اعم از برادران و خواهران با مقاطع تحصیلی و سنی مختلف در این مرحله شرکت کردند و با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی با اشاره به اینکه مسابقات قرآنی ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم و پژوهش و تحقیق برگزار شده است، گفـت: یکصد نفر از آنها توانستند با کسب رتبه‌های برتر، به مرحله استانی این مسابقات راه یابند.
لنکرانی با اشاره به اینکه با برگزاری مرحله استانی مسابقات یاد شده، 13 نفر حائز رتبه‌های برتر شدند و به مرحله کشوری راه یافتند، افزود: بنیاد استان قزوین برای آنها کلاس‌های تقویتی برگزار کرده تا با آمادگی کامل در مرحله کشوری مسابقات قرآنی حضور یابند.
وی با اشاره به اینکه تعداد کمی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان قزوین به مرحله کشوری مسابقات قرآنی راه یافتند، افزود: وضعیت کیفیت حضور آنها در این مسابقات، مطلوب است و طی سال‌های گذشته توانستند رتبه‌های اول و دوم را کسب کنند، امسال نیز امیدواریم بتوانند به این رتبه‌ها دست یابند.
گفتنی است: بیست و هفتمین دوره از مسابقات قرآنی ویژه شاهد و ایثارگر از 23 تا 31 مرداد ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
بیش از 600 نفر از برادران و خواهران جامعه ایثارگری استان‌های سراسر کشور در این مسابقات حضور یافته و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند
ارسال نظرات
پر بیننده ها