خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف):

اندیشه های امام راحل(ره) تعریف و تببین شود

حجت الاسلام معبودی گفت: باید با بازخوانی وصیت امام(ره)، اندیشه های این امام بزرگوار، برای بسیجیان تعریف و تببین شود.
کد خبر: ۸۵۵۰۰۲۶
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، جلسه آموزشی معاونین سپاه صاحب الامر(عجل الله  تعالی فرجه الشریف) با حضور حجت الاسلام معبودی نماینده ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و دیگر مسئولین در سالن آمفی تئاتر دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد.

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عجل الله  تعالی فرجه الشریف) اظهار کرد: تربیت انسان های شایسته شرایط خود را می طلبد در این میان، نباید پایگاه های مقاومت بسیج بستری برای جریان های سیاسی  باشد  بلکه چتر پایگاه های بسیج وسیع تر از این است کخ دسخوش این گونه مسائل قرار گیرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: ضروری است ارتباط با خدا و خودسازی ، تقوا در راستای ارتقاء معنویت صورت پذیرد به طوری که ارتباط بسیجیان در هیچ شرایطی با مساجد و اقامه نماز جمعه به تاخیر نیفتد.

این مسئول اعلام کرد: زمانی که به دور از مشکلات در مسیر یکنواختی حرکت می کنید باید بدانید که دچار " خمودگی" شدید پس ضروری است مدام در همه عرصه ها در تلاش و تکاپو باشید.

وی با بیان اینکه نباید راه امام راحل(ره) و شهدا را گم کنیم تصریح کرد: دشمنان سعی دارند با تحریف شخصیت بنیانگذار انقلاب، از ادامه راه شهدا و اندیشه آنان در جامعه جلوگیری کنند به این منظور باید  با بازخوانی وصیت امام(ره)، اندیشه های این امام بزرگوار، برای بسیجیان تعریف و تببین شود.

به گفته معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عجل الله  تعالی فرجه الشریف)،فعالیت های مهم با استفاده از افراد متدین انجام می شود در این امر، ضروری است پایگاه های مقاومت را محل پرورش بسیجیان قرار گیرد.

 

1002/پ 30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها