خبرهای داغ:

درخشش دانش‌آموزان قرآنی شیراز در بخش دختران

پس از اتمام و اعلام نتایج مسابقات قرآن در بخش پسران، دختران دانش‌آموز شیرازی در اختتامیه سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان کشور خوش درخشیدند.
کد خبر: ۸۵۴۹۱۵۰
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، در سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان کشور که بعد از ظهر امروز پایان یافت، در بخش دختران، دانش‌آموزان استان فارس حائز چهار رتبه نخست در رشته‌هایی نظیر تفسیر قرآن، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نماز شدند.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش ‌و پرورش در این مراسم اظهار داشت: تبلور عینی مصداق شعار امسال در سی و سومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان کشور به میزبانی آموزش‌و‌پرورش استان فارس در شیراز مشاهده شد.

محمدرضا مسیب‌زاده خاطر نشان کرد: 990 نفر از دانش‌آموزان دختر کشور با حمایت اولیاء خود به این دوره از مسابقات راه یافتند.

وی همچنین از برگزاری سی‌و‌چهارمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان کشور به میزبانی استان همدان در سال آینده خبر داد و تصریح کرد: مسابقات قرآن ‌در یک برنامه‌ریزی 10 ساله که در قالب دو دوره پنج‌ساله در سطح ملی برگزار می‌شود اکنون دور سرآغاز دوره دوم پنج‌ساله قرار دارد.

محمد نظری، معاون فرهنگی و پرورشی آموزش‌و‌پرورش استان فارس، نیز در این آئین با تشکر از همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی استان به‌ویژه ارگان‌های خدمات‌رسان برای اجرای مطلوب این دوره از مسابقات اظهار داشت: دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این مسابقات به نمایندگی 13 میلیون دانش‌آموزان کشور در شهر قرآنی شیراز حضور یافتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها