خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه شهید صیاد شیرازی:

کارگاه قالی بافی را از یک حلقه عام آغاز کردیم

خبرگزاری بسیج: فرمانده پایگاه شهید صیاد شیرازی سپاه امامت تبریز با اشاره به راه اندازی کارگاه خوداشتغالی قالی بافی در این پایگاه، گفت: بنای این کارگاه از یک حلقه عام آغاز شد که در کنار مباحث تربیتی، به هنرآموزی و حرفه آموزی متربیان نیز توجه مي شود.
کد خبر: ۸۵۴۸۳۶۹
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

سکینه اسدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، افزود: توجه به وضع معیشتی خواهران بسیجی، ایجاد منبع درآمد آن ها برای کمک به خانواده در واقع از تدابیری بود که تلاش کردیم با این کار بانوان در کنار خانواده و نظارت بر فرزندان خود با حرفه ای که می آموزند کمک خرج خانواده نیز باشند.

وی با بیان اینکه بسیاری از بسیجیان این پایگاه با آموزش قالی بافی توانستند با اشتغال خود، کمکی به معیشت خانواده داشته باشند، اظهار کرد: این بسیجیان پس از دریافت کارت مهارت از طرف فنی و حرفه ای توانستند وام و تسهیلات خود اشتغالی دریافت کرده و کار خود را توسعه دهند.

اسدی ادامه داد: تعدادی از بسیجیان این پایگاه همچنین با دریافت وام توانستند زندگی خود را نیز سر و سامان داده و با ایجاد کارگاه کوچک خانگی بتوانند خانه ای هم با درآمد آن تهیه کرده و امنیت روانی نیز به دست آورند.

وی با تاکید به اینکه توجه به حضور بسیجیان در این پایگاه، آموزش های فرهنگی و تربیتی آن ها در حلقه ها بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: توجه به وضع خانوادگی، معیشتی در خانواده از مباحث مهمی است که ضرورت دارد در همه پایگاه ها به آن توجه شود.

فرمانده پایگاه شهید صیاد شیرازی برگزاری کلاس های آموزش سبک زندگی اسلامی، مشاوره، ویزیت رایگان، آموزش همسرداری و ... را از دیگر فعالیت های این پایگاه در کنار کارگاه قالی بافی عنوان کرد.

وی فعالیت بانوان را در پایگاه بستر مناسبی برای همه فعالیت های فرهنگی و آموزشی دانست و گفت: خانواده ها با توجه به اعتمادی که به مسجد و بسیج دارند با آرامش خاطر بیشتری اجازه می دهند فرزندان و همسرانشان در برنامه ها شرکت کنند.

اسدی در پایان رونق فعالیت های پایگاه شهید صیاد شیرازی را در همه زمینه ها، در سایه همدلی خانم ندیم(فرمانده حوزه ام السلمه سپاه امامت تبریز) و همچنین آقای صفدری(فرمانده سپاه امامت تبریز) دانست و از همکاری دلسوزانه آن ها قدردانی کرد.

سکینه اسدی از فرماندهان حوزه ام السلمه سپاه امامت تبریز است که بارها توانسته رتبه برگزیده را در میان فرماندهان پایگاه های آذربایجان شرقی از جمله مالک اشتر از آن خود کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار