90 نفر از مهندسان استان مرکزی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند

90 نفر از مهندسان استان مرکزی روز چهارشنبه در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۴۷۶۲۹
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
این مهندسان در نهادهای مختلف نظام مهندسی ساختمان، نظام مهندسی معدن و کارخانه های مختلف صنعتی در نقاط مختلف استان مرکزی به کار اشتغال دارند.

یک روحانی و دو راوی پیشکسوت دفاع مقدس کاروان راهیان نور مهندسان استان مرکزی را در این سفر معنوی همراهی می کنند.

شرکت کنندگان در این کاروان به مدت سه روز از مناطق عملیاتی پاوه، ارتفاعات بازی دراز، سومار، تنگه مرصاد، قصرشیرین، پادگان ابوذر، قوچ سلطان و بانه دیدن می کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله در آیین بدرقه کاروان راهیان نور مهندسان استان مرکزی گفت: آشنایی نسل جوان با ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس یکی از ابزارهای مقابله با هجمه های فرهنگی از سوی دشمنان است.

سرهنگ پاسدار  محسن گلشن زاده افزود: اعزام کاروان های راهیان نور، عملیات بزرگ فرهنگی است چرا که این اقدام ،گامی موثر برای تشریح و تبیین ارزش های دفاع مقدس در اقشار مختلف مردم به خصوص نسل های سوم و چهارم انقلاب محسوب می شود.

وی ادامه داد: ارتقای بار معنوی اردوهای راهیان نور و انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف مهم اجرای این طرح اثرگذار است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس متعلق به قشر و زمان خاصی نیست بلکه واقعیتی از رشادت و ازخودگذشتگی مردان و زنانی است که با حضور همراه با بصیرت خود، زمینه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کرده و پایه های نظام جمهوری اسلامی را تقویت کردند.

از مهرماه پارسال تا کنون بیش از 13 هزار نفر از اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب، غرب و شمال غرب کشور اعزام شدند.
ارسال نظرات