اعزام کاروان 100 نفری تنگستان به سرزمین مجاهدت های خاموش+تصاویر

بسیجیان تنگستان در قالب کاروانی 100 نفره با دو دستگاه اتوبوس و اکیپ های امدادی و پشتیبانی به مناطق عملیاتی غرب کشوراعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۴۷۴۵۹
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، فرمانده سپاه تنگستان در آیین بدرقه و اعزام این کاروان گفت: سفر راهيان نور غرب كشور فرصتی است تا بسیجیان از مناطق عملیاتی غرب کشور که به فرموده مقام معظم رهبری سرزمین مجاهدت های خاموش است دیدن کنند و از نزدیک با این اتفاقات تاریخ ساز غرب کشور آگاه شوند.

سرهنگ محمد علی ملاکی گفت:  استانهای کردستان و کرمانشاه كه سال‌هاست در اوج حماسه‌آفريني مجاهدانش همچنان در گمنامي و غربت مانده است مقصد کاروان راهیان نور است تا بسیجیان دیار دار الحماسه تنگستان با دلیر مردی و شجاعت رزمندگان ایران اسلامی بیشتر آشنا شوند.

وی با بیان اینکه زائران در قالب این کاروان از دو استان کردستان و آذربایجان غربی بازدید می‌کنند، بیان داشت: شهرستان های همدان، بیجار، دیوان‌دره، سقز، بوکان، میاندوآب، مهاباد، پیرانشهر، سردشت، بانه در مسیر بازدید زائران اردوی غرب کشور قرار دارد.

ملاکی با بیان اینکه راهیان نور بهترین راه برای زنده کردن یاد و خاطر شهدا در دل هاست، گفت: راهی شدن با راهیان نور می تواند روح انسان را به طراوت و تازگی معنوی برساند.

وی هدف از راه اندازی کاروان های راهیان نور را انتقال ارزش های دوران دفاع مقدس به نسل جوان و تجدید میثاق با آرمان های شهدا بیان کرد.

ارسال نظرات