جانشین فرمانده سپاه شهرستان بوشهر خبر داد

بهسازی 32 مدرسه شهرستان بوشهر در قالب طرح هجرت

جانشین فرمانده سپاه شهرستان بوشهر از بهسازی 32 مدرسه توسط 450 دانش‌آموز در قالب طرح هجرت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۶۸۳۴
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، غلامرضا شهابی امشب در نشست با فعالان عرصه اردوهای جهادی در این شهر با اشاره به اینکه با تلاش و اراده دانش‌آموزان تلاش‌گر و ولایت‌مدار عرصه برای تحقق تمام اهداف، برنامه‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی فراهم خواهد شد، اظهار کرد: دانش‌‌آموزان انقلابی و بصیر ایران اسلامی امروز با تبعیت کامل از ولایت‌فقیه و آرمان‌های امام راحل (ره) موجب شکست کامل مستکبران شده و آنان را در اهداف و مقاصد پلید خود ناکام می‌گذارند.

شهابی حضور و مشارکت گسترده و پر‌شکوه دانش‌آموزان در عرصه‌های ملی و اسلامی و حمایت از نظام اسلامی را از دستاورد‌های بسیار ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد: دشمنان با هر حضور و مشارکت همراه با بصیرت ملت و به ویژه دانش‌آموزان به شدت ترسیده و هراسناک است.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان وظیفه دارند باروحیه کار و توسعه مضاعفی که در وجود خود دارند زمینه را برای پیشرفت و آبادانی کشور عزیز ایران مهیا کرده و سبب شکست طراحی‌ها، دسیسه‌ها و پروژه‌های خصمانه استکبار و غرب شوند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان بوشهر به اهداف طرح هجرت اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و استفاده از ظرفیت‌های موجود در مدارس و عمل به فرمان‌ها و منویات مقام معظم رهبری در خصوص غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

شهابی به دیگر اهداف این طرح پرداخت و اضافه کرد: ایجاد نشاط و شادابی، تقویت روحیه و جسم آن‌ها، کمک و شرکت در آبادانی و عمران روستاهای مناطق محروم، کسب تجربه و افزایش مهارت‌های تخصصی و عمومی آن‌ها، ارائه خدمات به مناطق محروم، کادر سازی نیروهای متخصص و استفاده آن‌ها در آینده نظام از دیگر اهداف این طرح است.

وی با بیان اینکه 32 مدرسه از مدارس شهرستان بوشهر در قالب طرح هجرت و توسط دانش‌آموزان بهسازی، رنگ‎آمیزی و بازسازی می‌شوند، تصریح کرد: نقاشی این مدارس، تعمیر در و پنجره، تعمیر سرویس‌های بهداشتی، تعمیر تأسیسات آب و جوشکاری از دیگر فعالیت‌های دانش‌آموزان در این طرح است.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان بوشهر به اهمیت برگزاری کلاس‌های عقیدتی، احکام و اخلاق در این طرح پرداخت و اضافه کرد: سعی داریم بعد از اجرای این طرح دانش‌آموزان فعال در این طرح را به اردوی سیاحتی زیارتی در شیراز اعزام کنیم.

شهابی با اشاره به اینکه 450 دانش‌آموز دختر و پسر در این طرح شرکت کرده‌اند، بیان کرد: در این طرح هر دانش‌آموز 10 روز که 80 ساعت کار است فعالیت داشته‌ است.

وی از افتتاحیه این طرح در روز چهارشنبه 6 مردادماه ساعت 9 صبح در سالن اجتماعات اداره محیط‌زیست بوشهر خبر داد و گفت: طرح هجرت از اول مرداد آغازشده و تا 31 شهریورماه نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات