امام جمعه کاکی:

سیاست نظام اسلامی در مقابل مستکبرین تغییر نمی‌کند

امام جمعه کاکی گفت: هرچند با شیطان بزرگ آمریکا مذاکره کرده‌ایم، اما سیاست نظام اسلامی در مقابل مستکبرین تغییر نمی‌کند.
کد خبر: ۸۵۴۵۲۱۷
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام محمد محمدی در خطبه‌های این هفته شهر کاکی که با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای شهید بهشتی این شهر اقامه شد با گرامیداشت 5 مرداد سالروز برگزار نخستین نماز جمعه اظهار داشت: سنگرهای نماز جمعه به عنوان پایگاه معنویت، بیان حق و مواضع دین و نظام تبدیل شده است.

وی با اشاره به برگزاری نماز جمعه در 800 نقطه کشور بیان کرد: اقامه نماز جمعه از برکات انقلاب است چراکه انقلاب ازاین طریق صادر شده و نماز جمعه ضمن اینکه اتحاد مسلمانان را گسترش داده، سبب واهمه شدید دشمنان نظام شده است.

خطیب نماز جمعه کاکی با بیان اینکه آمریکا هرگز برای ملت ایران قابل اعتماد نبوده است، گفت: آمریکا با نظام اسلامی ایران دشمنی دیرینه‌ای دارد و این کشور استعمارگر هیچ گاه برای ملت ایران قابل اعتماد نبوده است.

امام جمعه کاکی، با اشاره به توافقنامه هسته‌ای بیان کرد: هرچند با شیطان بزرگ آمریکا مذاکره کرده‌ایم، اما سیاست نظام اسلامی در مقابل مستکبرین تغییر نمی‌کند.

راستگو با بیان اینکه مذاکرات ایران با گروه 1+5 سبب رفع دشمنی آمریکا با ایران نخواهد شد، تاکید کرد: این کشور غیرقابل اعتماد بودن خود را سال‌هاست که اثبات کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب همواره به دنبال عهدشکنی بوده‌اند، افزود: طبق نظر رهبر معظم انقلاب متن توافقنامه چه تصویب نهایی بشود و یا نشود ما تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد به اصول اساسی نظام خدشه‌ای وارد شود.

امام جمعه کاکی با انتقاد از بی توجهی به جوانان از دست دادن تیم فوتبال ایرانجوان دشتی ادامه داد: بازگرداندن امتیاز این مجموعه ورزشی مورد توجه قرار بگیرد چراکه به احساس و غرور جوانان دشتی بی توجهی شده است.

راستگو با اشاره به جاده بادوله افزود: اعتبار برای بلوار بادوله و تعریض جاده بدون بلوار برای مردم شهر بادوله مشکل درست کرده که لازم است دراین عرصه اقدام سریع شود.

 

ارسال نظرات