مدیر فرهنگی کمیته امداد استان همدان خبر داد

برگزاری اردوهاي تابستاني دانشجویان و طلاب تحت حمايت کمیته امداد در همدان

مدیر فرهنگی کمیته امداد استان همدان از برگزاری سی و سومین دوره اردوهاي تابستاني دانشجویان و طلاب تحت حمايت کمیته امداد امام خمینی(ره) در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۴۱۷۳
|
۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان علی‌اکبر مرادی بیان داشت: سی و سومین دوره اردوهاي تابستاني دانشجویان و طلاب تحت حمايت این نهاد با حضور مدیران و مسئولین استان و جمعی از امدادگران کمیته امداد در اردوگاه فجر همدان برگزار شد .

وی افزود: قریب به 2 هزار نفر از دانشجویان تحت حمایت این نهاد در در اردوگاه فجر همدان در تابستان امسال حضور پیدا خواهند کرد.

مدیر فرهنگی کمیته امداد استان همدان تصریح کرد: در این اردوها کارگاه های آموزشی، گفتمان قرآنی، مسائل اعتقادی، مشاوره، آشنایی با آسیبهای فضای مجازی، برنامه های ورزشی و بازدید از مراکز دیدنی برای دانشجویان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به غني سازي اوقات فراغت دانش آموزان تحت حمايت اظهار داشت : تعداد 5200 نفر از دانش آموزان تحت حمایت در کانون های فرهنگی تربیتی و کانون های پیروان ولایت تابستانه کمیته امداد حضور دارند .

مرادی افزود: در تابستان امسال 500 نفر از دانش آموزان تحت حمايت نیز به اردوگاه هاي كشوري اعزام می شوند .

وی خاطرنشان کرد: یک هزار نفر از دانش آموزان نیز در اردوهای یک روزه در بازدید از مراکز دیدنی و یک هزار و 400 نفر از خانواده ها در برنامه آموزشی کانونها شرکت خواهند کرد .

انتهای پیام/


ارسال نظرات
آخرین اخبار