امام جمعه همدان:

ملت ایران در دفاع از مردم مظلوم کوتاه نمی آید

امام جمعه همدان با بیان اینکه آمریکا در جنایاتی که در افغانستان و پاکستان و سوریه و یمن اتفاق می افتد دست دارد، گفت: مردم ایران در دفاع از مردم مظلوم مسلمان کوتاه نمی آید.
کد خبر: ۸۵۴۲۸۳۰
|
۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه‌محمدی امروز در خطبه های نماز سیاسی عبادی همدان با تبریک به مناسبت پیروزی مذاکرات هسته ای اظهار داشت: از تمام کسانی که برای رسیدن به توافق هسته ای تلاش کردند تشکر می کنیم.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه در روزهای اخیر آل سعود بیش از ۲۰۰ بار به یمن حمله کرده است، عنوان کرد: این رفتارها زیر سر آمریکا بوده و درست است که ایران در مسائل هسته ای با آنها به توافق رسیده اما در دفاع از مردم مظلوم مسلمان کوتاه نمی آید.

امام جمعه همدان ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا بیان کرد که ایران تروریست می سازد و منظور او این بود که ایران باید در دفاع از فلسطین و سوریه و یمن کنار بکشد.

محمدی ابراز داشت: جنایاتی که در افغانستان و پاکستان و سوریه و یمن اتفاق می افتد زیر سر آمریکا است و این اختاپوس شیطان قابل تعامل نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن عید سعید فطر اشاره کرد و گفت: مردم استان همدان باید همانند سال های گذشته در این مانور اسلامی شرکت کنند و نماز عید فطر در همدان باشکوهتر از همیشه برگزار شود.

امام جمعه همدان در ادامه سخنان خود به فرارسیدن روز تشکیل شورای نگهبان اشاره داشت و افزود: مردم ایران تصویب قوانین مطابق با شرع را مدیون شورای نگهبان هستند و تمام مصوبات مجلس توسط شورای نگهبان بررسی می شود.

وی از اعزام یک هزار و ۷۰۰ مبلغ در ماه رمضان به نقاط مختلف استان همدان خبر داد و گفت: مهمترین مسئله در زندگی انسان خود شناسی است چرا که انسانی که خود را بشناسد خدا را نیز می شناسد.

محمدی به احادیث و داستان های مختلف در خصوص خود شناسی اشاره داشت و گفت: اگر انسانی حقیقت وجودی خود را کشف کند صعود کرده و اگر خود را نشناسد سقوط می کند.

امام جمعه همدان بیان داشت: لایه های وجودی انسان به هفت طبقه تقسیم می شود که باید خدا را در لایه لایه های وجود خویش پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار