استاندار بوشهر :

اقتدار ما در مذاکرات اقتدار ما در صحنه بین‌الملل در پی داشته است/ در استان بوشهر فضای تخریب و ازبین رفتن وحدت مشاهده نمی‌شود

استاندار بوشهر گفت: اقتدار ما در مذاکرات در صحنه بین‌الملل برای نظام و ملت اقتدار ایجاد کرده و می‌کند.
کد خبر: ۸۵۴۱۹۸۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مصطفی سالاری صبح امروز در همایش قرآن، سپاه، وحدت در سایه همدلی و همزبانی گفت: عنوان مراسم برگرفته از نامگذاری سال یعنی دولت و ملت، همدلی و همزبانی است و آنچه که امروز برای ما باعث اقتدار و عزت و سربلندی شده وحدت است.

وی با اشاره به اینکه این ضرورت حیات جامعه اسلامی توفیقات بیشتری برای جامعه دارد، اظهار کرد: در سایه همدلی و همزبانی است که ما به وحدت می‌رسیم.

سالاری با تاکید بر اینکه وحدتی که در جامعه ایجاد شده موجب اقتدار و سربلندی ماست، بیان کرد: وحدت مابین دولت و ملت و در سایه مقام معظم رهبری می‌تواند در همه حوزه‌ها و عرصه‌ها می‌تواند موجب عزت و سربلندی ملت و نظام شود.

استاندار بوشهر با اشاره به توفیقات پیگیری بحث مذاکرات و آثار و نمود آن در جامعه ناشی از وحدت است، گفت: توفیقات ما در مذاکرات هسته‌ای با همدلی مسئولان، مردم و رهبری شکل گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه اقتدار ما در مذاکرات در صحنه بین‌الملل برای نظام و ملت اقتدار ایجاد کرده و می‌کند، افزود: آنچه باعث شد تا جوانان و رهبری در هشت سال دفاع مقدس در مقابل قدرت‌های دنیا مقاومت کرده و پیروز باشند و در اوج اقتدار باشند همین وحدت بوده است.

سالاری با اشاره به اینکه هرجا ما در سازندگی و در تقویت نظام وحدت بیشتر داشتیم موفقیت ما نیز بیشتر بوده است، یادآور شد: نشانه وحدت در مقوله و نکته خاصی نیست چراکه هرجا ما باهم باشیم کارهای ناشدنی شدنی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هیچ‌کس باور نمی‌کرد ما در هشت سال دفاع مقدس که همه دنیا یکطرف و ملت ما در طرف دیگر بود ایران اسلامی پیروز صحنه باشد، گفت: آنچه در هشت سال دفاع مقدس برای ما حاصل شد نتیجه وحدت بود.

سالاری تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس همه قومیت‌ها و گروهها در کنار همدیگر و همدل و همزبان ودر سایه وحدت یک کار ناشدنی را انجام دادند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در دروه سازندگی نیز به همان میزان اثر وحدت را می‌بینیم، گفت: کارهای زیادی است که باید برای ملت و کشور عزیزمان انجام شود. مشکلاتی که حل شده در سایه وحدت بوده و مشکلات دیگر نیز اگر بخواهیم به خوبی برطرف شود در سایه آن می‌توان به پایان رساند .

سالاری با تاکید بر اینکه امروز مشکل اشتغال و رونق اقتصادی ضرورت جامعه ماست، یادآور شد: همه باید دولت را کمک کنیم و دولت نیز باید در حل این مشکل پاسخگو باشد و آن را وظیفه خود بداند و ملت نیز مقید باشد تا دولت مسائل را حل کند.

وی با بیان اینکه اقتدار به ما در دوره‌های مختلف به ما کمک کرده و اثر آن را دیده‌ایم، اظهارکرد: اگر توفیقاتی در مذاکرات هسته‌ای بدست آورده‌ایم بخاطر این است که اقتدار پشتوانه ما در این مذاکرات بوده است.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه باید رضایت ایجاد شود و موانع از پیش پای مردم برداشته شود در آن صورت در فتح قله‌ها توفیق و سربلندی می‌بینیم، اضافه کرد: ملتی که تفرقه و چندگانگی و چند دسته‌ای ببیند نمی‌تواند مسیر توسعه را طی کند و به وحدت نیز نخواهد رسید و در نهایت توان داخلی و بین‌المللی او کاهش پیدا می‌کند.

سالاری ادامه داد: در استان بوشهر فضا و محیطی فراهم شده که مردم همواره مبتنی بر فرهنگ دینی و در مسیر وحدت گام برداشته که در راس آن امام جمعه بوشهر تقویت‌دهنده آن است.

وی با بیان اینکه در فضای استان اگر نقدی بوده نقد منصفانه است، افزود: در بوشهر فضای تخریب و آنچه باعث ازبین رفتن وحدت می‌شود مشاهده نمی‌شود.

انتهای پیام/66009

ارسال نظرات