خبرهای داغ:
صبح امروز برگزار گردید :

مراسم هفتمین روز بزرگداشت شهیدان بمانی و سید جلیل میری ورکی

با حضور مسئولین استانی، نظامی و انتظامی استان مراسم هفتمین روز بزرگداشت شهیدان بمانی و سید جلیل میری ورکی در حسینیه شهید مطهری سپاه استان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۴۱۶۰۶
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

صبح امروز مراسم هفتمین روز بزرگداشت شهیدان بمانی و سید جلیل میری ورکی با حضور مرتضی روزبه استاندار، سردار شاهرخی فرمانده سپاه و امیر شهری فرمانده قرارگاه لشگر 16 زرهی قزوین، حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، حجت الاسلام قابل نماینده شورای نگهبان در استان و تعدادی از مسئولین استانی، نظامی و انتظامی در حسینیه شهید مطهری سپاه استان قزوین برگزار گردید.

حجت الاسلام زهرایی با اشاره به مقام والای شهیدان نزد خداوند عنوان کرد : خداوند متعال 4 گروه از انسان ها را اصلاح کننده زمین معرفی می نماید : انبیاء، صدیقین، شهدا و صالحین که در جهان آخرت سعادتمندان با این چهار گروه محشور می گردند.

وی افزود: آنان مامور جهاد و پایداری هستند چرا که، به واسطه استقامتی که در این راه از خود نشان می دهند مورد خشنودی خداوند متعال قرار می گیرند.

زهرایی بیان کرد: مومنین باید همواره در حال استقامت و پایداری باشند تا در معرض هوای نفس قرار نگیرند به بیان ساده تر، مومنینی که در دین اسلام صبوری می کنند صاحب عزتی می شوند که امنیت و قدرت را برای آنان به ارمغان می آورد.

دشمنان با تفرقه افکنی، استقامت و پایداری مسلمانان را مورد هدف گرفتند

مشاور خانواده استقامت بین رهبر و امت را در راستای پشتیبانی از امام (ره) را امری ضروری دانست و تصریح کرد: تثبیت حکومت الهی در سایه استقامت ایجاد می شود در این راه شایسته است مردم در بحران ها و حوادث اجتماعی و سیاسی، صبر و استقامت را پیشه کنند تا بتوانند به سعادتمندی دست یابند.

زهرایی ادامه داد: دشمنان در تاریخ اسلام، همواره مسلمانان را مورد تهدید و تحریم قرار داده اند تا بتوانند از این طریق، حکومت اسلامی را کمرنگ جلوه دهند.

وی تفرقه را نقطه مقابل استقامت خواند و تاکید کرد: اختلاف در عقاید و ایجاد گروه های متفاوت از اهداف دشمنان در راستای ایجاد کردن تفرقه بین آن ها است در این میان ، ضروری است همه اقشار در جبهه شهدا قرار بگیرند و با پیروی از آرمان ها و عقاید آنان با دشمنان اسلام، مبارزه کنند.

 

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها