خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین خبر داد

اعزام 2هزار دانشجوی دانشگاه های استان به اردوهای جهادی

برزگر گفت: در اردوهای جهادی سال جاری 2 هزار دانشجوی دانشگاه های استان در قالب 40 گروه به مناطق محروم الموت شرقی و غربی، آوج و آبگرم اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۸۵۴۱۲۴۷
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۶
مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج با اشاره به اردوهای جهادی اظهار کرد: مهمترین هدف برگزاری اردوهای جهادی خود سازی است چرا که فرد با حضور در این مناطق به سازندگی ساختن خود می پردازد.

وی افزود: دانشجویان در مناطق مختلفی که از قبل شناسایی شده است از تاریخ 15 مرداد ماه تا 31 شهریور در دوره های ده روزه شرکت می کنند در این میان، در این اردوها 3 گروه پزشکی در راستای پزشکی، دندانپزشکی و بهداشت محیط به خدمات می پردازند.

 به گفته این مسئول، مدیریت و اجرای اردوهای جهادی بر عهده بسیج وبا پشیبانی سپاه صورت می گیرد.

وی اجرای طرح هایی همچون مرمت مساجد و مدارس و ساخت خانه عالم را از برنامه هایی برشمرد که توسط دانشجویان در اردوهای جهادی به انجام رسیده است.

 عیدی صد و 49 میلیون تومانی جهادگران به مردمان روستای سفیدآب

برزگر خدماتی همچون برگزاری همایش ها، کلاس قرآن، سرود ، شعر خوانی و داستان نویسی را از برنامه های فرهنگی اردوهای جهادی برشمرد و اعلام کرد: جهادگران صد و 49 میلیون تومان را به مردم روستای سفیداب در نوروز امسال هدیه کردند به این منظور که ، آنان از سوم تا 13 فروردین ماه  خدمات پزشکی خود را به این منطقه محروم ارائه کردند.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین تصریح کرد: مهمترین هدف برگزاری اردوهای جهادی خود سازی است چرا که فرد با حضور در این مناطق به سازندگی ساختن خود می پردازد به بیان ساده تر، افراد در اردوهای جهادی از نزدیک با سختی و مشکلات زندگی آشنا می شوند و نگاه خود را به زندگی تغییر می دهند.

 

1002/ت30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها