مسئول قرارگاه امر به معروف و نهي از منكر سپاه عاشورا:

تلاش دشمن استفاده از زن به عنوان برده مدرن است

کد خبر: ۸۵۴۰۵۶۹
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۸

خبرگزاري بسيج: مسئول امر به معروف و نهي از منكر سپاه عاشورا با اشاره به بحث عفاف و حجاب، گفت: فلسفه عفاف و حجاب به واسطه انسان بودن واجب بوده و به واسطه اينكه خانم مدير و مربي خانواده و جامعه است، هميشه دشمنان تلاش كردند از خانم ها به عنوان برده مدرن و ابزاري استفاده كنند.

غفار ملكي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، خاطرنشان كرد: خداوند آن اندازه به زنان ارزش قائل است كه سوره نسا را در حق آن ها نازل كرده و براساس برخي احاديث جايگاه بانوان بسيار بالاتر از مردان است.

وي با تاكيد به اينكه حجاب ارزش و منزلت آقايان و خانم ها را بالاتر مي برد، هجمه فرهنگي دشمنان را در اين زمينه بسيار جدي خواند و يادآوري كرد: پيش از اسلام خانم ها را زنده به گور مي كردند ولي اسلام با هويت بخشي به خانم ها، تلاش دارد به آن ها نگاه ابزاري نشود.

ملكي با اشاره به فرمايش امام خميني(ره) كه زنان رهبران جامعه هستند، اظهار كرد: دشمنان با 164 شبكه ماهواره اي، 243 عنوان برنامه و توليد بيش از 27 هزار سريال تلاش دارند اين رهبران جامعه را به انحراف بكشند كه بايد تلاش كنيم با روش هاي مختلف امر به معروف و نهي از منكر، پيام رساني كرده و با روشنگري، هدايت و حمايت خانم ها، آن ها را به حفظ حجاب دعوت كنيم.

ارسال نظرات