سرعت طلاق در ساوه از ازدواج بالاتر است

سرعت طلاق در ساوه از ازدواج بالاتر است یکی از عنوان های برجسته شماره 173 دوهفته نامه گلهای ساوه استان مرکزی است.
کد خبر: ۸۵۳۹۸۵۳
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲
حجت الاسلام احمد چراغی دادستان عمومی ساوه گفت: تعداد ازدواج با سرعت آهسته و تعداد طلاق با سرعت بالایی روبه افزایش بوده و این امر زنگ خطر و هشداری برای جامعه است.

وی رشد 25 درصدی طلاق در این شهرستان نسبت به ازدواج در سال گذشته را یادآورشد و افزود: سال 93 طبق آمار اداره ثبت اسناد و املاک دو هزارو 267 واقعه ازدواج ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش نداشته اما در همین مدت 563 فقره طلاق ثبت شده است.

وی گفت: براساس آمار ازهر چهار ازدواج در شهرستان ساوه یک ازدواج منجر به طلاق می شود و بیشترین پرونده های حقوقی وارده به دادگستری ساوه را اختلافات خانوادگی و طلاق تشکیل می دهد.

سونامی دیابت و بیماریهای کلیوی در راه است یکی دیگر از عنوان های خبری دوهفته نامه گلهای ساوه است.

محمدحسین امیدی مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی ساوه گفت: زندگی ماشینی و کم تحرکی عامل اصلی ابتلا به بیماری های کلیوی است.

کم تحرکی، افزایش مصرف مواد قندی، چربی، فست فودها، میزان ابتلا به بیماریهای دیابت و فشار خون از جمله بیماری های خاموش به شمار می رود.

رضایت الهی خدمت به خانواده شهد و ایثارگران، معیارهای شایسته سالاری از دیدگاه اندیشمندان مدیریت، تخریب گرایی عمدی در شهرها و ویژگی بارز شهید چمران مدیریت جهادی از دیگر عنوان های دوهفته نامه گلهای ساوه است.

این دو هفته نامه با مشی فرهنگی، ادبی و اجتماعی با صاحب امتیازی و مدیر مسوولی محمدعلی رحیمی منتشر می شود.

44 نشریه و پنج پایگاه خبری در استان مرکزی فعالیت رسانه ای دارند.
ارسال نظرات